Hoi meiden, ik heb donderdag een echo op precies een echo op 6 weken. Dit ivm eerdere miskramen en even een stress momentje gisteren. Ik heb weinig kwaaltjes en had dit ook bij mijn vorige miskramen. Wat konden jullie zien op de echo van 6 weken?
Volgens mij valt er dan nog weinig te zien. Ik had m'n 1e echo bij 8 weken. Er was wel een mensje van te maken, maar het leek eerder op een pinda/gamba dan echt op een mens. Enige wat wij konden zien was duidelijk een kloppend hartje maar wat het hoofd en de kont was konden wij bij 8 weken niet zien.
Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad, was volgens mijn berekeningen 6w1d, volgens echo 6w. Heel veel zie je niet, een vruchtzakje met vruchtring en een klein stipje en als je geluk hebt heeft dat kleine stipje een kloppend hartje. Bij 6w is het namelijk nog heel nipt om die hartslag te zien.
Ik had de eerste echo met 7 wkn en 5 dgn, de arts omschreef het beeld als een garnaal met een hartslag. We zagen inderdaad wat met een knipper lichtje. Veel succes donderdag!
Ik had hem op 6w3d.. (volgens eigen berekening 7 weken maar toen vier dgn terug gezet.. Later met de termijnecho weer drie dagen terug gekregen haha) Wij zagen een klein miniboontje mét knipperlichtje...
Wij zagen niet veel ook zat er nog een klein vruchtzakje 62278 Kon van oud bloed wezen zei ze of iets wat bloed over 2 weken terug komen ben 6weken en volgens eigen 7 ben er best verdrietig over niks te horen jullie ook? Moet je weer wachten.....
Hee JJ, Wat is het toch spannend allemaal hé. Ik heb ok geen kwaaltjes, alleen iets gevoelige borsten. Gisteren buikpijn. Ben ook zo onzeker erover vanwege vorige mk, toen ook geen kwaaltjes. Heb toen een echo gehad bij 6wk, liep toen 6 dagen achter in groei, maar ze konden er nog niks van zeggen, het kon nog alle kanten op. de 2 weken daarna duurden enorm lang tot de volgende echo, vanwege de onzekerheid. Heb gezegd als ik ooit weer zwanger ben wil ik geen echo meer voor de 7wk, omdat ze er toch niks van kunnen zeggen, bij mij in de kliniek doen ze het ook niet voor de 7wk. misschien niet helemaal het antwoord dat je wil horen, maar dit is mijn ervaring met echo bij 6wk. Heel veel succes morgen!! Ps zie aan je banner dat we precies even ver zijn, grappig want jij had de terugplaatsing 3 dagen na mij toch? Ik op 8 febr. Succes!
Met 6 dagen en 1 dag heb ik het hartje zien kloppen. Het vruchtje was 0.38 mm. Mag volgende week weer
Wat een verschillende verhalen allemaal Ik hoop iig dat er gewoon iets te zien is. Bij mijn laatse ma is het vruchtje gestopt op 5 weken, dan zie je echt amper iets. Suus, ik heb mijn eisprong gehad op 6 februari, mijn nod was dus op de 20ste. Ik had een cryo van 3 dagen die op dag 3 is ontdooid en op dag 4 teruggezet. 10 dagen na deze terugplaatsing een bloedtest gedaan. Ik ben dus echt donderdag 6 weken zwanger. Heb jij misschien een cryo gehad van minder dagen oud? Of jij bent toch iets verder dan ik
Mijn cryo was bij ontdooien 3 dagen, bij terugplaatsing 4 dagen. Ik heb een kortere cyclus als jij, denk dat het daarmee te maken heeft! Mijn eisprong was 5 febr, nod de 20e.d. Leuk, gaan precies gelijk op! Hoop dat je morgen wat te zien krijgt! Laat je het weten? Liefs
Ik heb ook vorige week een vroege echo gehad en moet a.s. donderdag weer voor 2e echo. Daarbij werd al gezegd dat het mis is. Naar mijn berekening (nu ik zeker weet wanneer eisprong is geweest) was ik tijdens echo 5 wkn en 5 dgn. Vruchtzak werd gemeten en kwam op ongeveer 6 wkn uit met een dooierzak. Maar gyn bleef 7 wkn aanhouden na EDLM en meent meer te moeten zien dan wat er zat. Ik weet het allemaal niet en zie a.s. donderdag wel hoe of wat. Of het bij mij goed of slecht afloop, één ding zeker; IK WIL NOOIT MEER EEN VROEGE ECHO :x
Dit zie je bij 6+4 (volgens eigen berekening - berekend vanaf 14 dgn voor punctie 6+6). Hartje klopte
Ik heb ook zo'n echo van onze dochter op 6,6 weken. Ik wist dat het veel te vroeg was, maar de verloskundige wilde niets weten van mijn late eisprong Die was nl 2 weken later dan anders. Ik ben zo benieuwd naar morgen!