Yes!! Vandaag hebben we de 3D/4D echo van onze uk. Om 18:00 uur worden we verwacht bij echopraktijk de Linde in Leiderdorp. Heb goede ervaringen gelezen over de praktijk en kijk er enorm naar uit. Wie is er nog meer naar deze praktijk geweest? Onze oudste dochter gaat mee (5,5 jaar). Hopelijk vind ze het leuk. Ze is in ieder geval helemaal in de ban van haar broertje en heeft er heel veel zin in. Ze heeft hem ook voelen schoppen en komt nu steeds even haar hand op mijn buik leggen en vragen of haar broertje wakker is. So cute! <3 Over 8 uurtjes zijn we onderweg.....tik...tak...tik...tak... (En niet geheel onbelangrijk, als de kleine meewerkt ook nog even een bevestiging dat het jongen is. Ik blijf het raar vinden na 2x volop roze te hebben mogen shoppen, nu voor blauw te mogen kijken hahaha.)
Ik ga vandaag ook naar De linde.. Maar ik heb een geslachtsbepaling! Verder geen ervaring nog maar hopelijk bevalt het daar! Veel plezier!
Vanavond pretecho gehad. Kleine man is lekker eigenwijs. 2 handen en een voet voor het beeld, of met zn neus in de placenta. Maar wel even heerlijk genoten
Wij gaan donderdag naar de Linde voor een pretecho. We hebben daar met 16 weken ook een geslachtsbepaling laten doen. Ze nam toen uitgebreid de tijd, gaf goede uitleg en keek ook naar alles!