Echo op 6dpo

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rooz88, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Vanmiddag heb ik een echo om te zien of mijn eitje gesprongen is. Als dat zo is ben ik vandaag 6dpo. Weet iemand wat er dan te zien is? Ik denk dat zelfs als ik zwanger ben dat nog niet te zien is, maar wat dan wel?

2. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb met Ruben toen ook een echo gehad.
    Maar de gyn heeft er toen niets over gezegd. (was idd een week na ongeveer)
    Geloof dat naar mijn idee achteraf wat meer vlokjes om het eitje heen hingen.
    Jammer genoeg heeft de gyn die in zijn map zitten en kan ik niet laten zien wat ik bedoel.
    Maar denk dat het goed kan dat het in de week die erna komt er nog een boel fout kan gaan. Dus pin je hierop niet vast....

3. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Dankje voor je reactie =) ja ik houdt mezelf ook echt voor dat als er straks al iets te zien is, het nog super pril is en dat het deze week nog alle kanten op kan. Maar het is wel moeilijk om niet te hopen! Helemaal omdat als het deze ronde niet raak is, ik hormonen moet gaan spuiten en ik duim zo dat dat niet nodig is

4. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hoe was je echo?

5. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd ;)

6. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

De arts kon niet met zekerheid zeggen of mn ei gesprongen was, ze zag wel iets maar dat kon ook de lege follikel zijn? Verder was mijn bm slijmvlies volgens mij niet dik genoeg. Ik vond het maar een rare echo, ze deed alles supersnel en was een beetje vaag over wat ze nou precies zag. Na 5 minuten stond ik alweer buiten.. Nu moet ik mijn ongesteldheid afwachten (de arts zei letterlijk "Ik zou er maar niet op rekenen dat het raak is, de kans is heel klein") en krijg ik aan het begin van de cyclus een uitgangsecho. Daarna worden waarschijnlijk de hormomen gestart

Bedankt voor het vragen meiden! Toch wel even fijn als ik het hier even kwijt kan. Ik merk in mijn omgeving dat het niet altijd op prijs gesteld wordt als ik er zelf over begin

7. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Moet je dan ook aan de clomid?

Bij de 1e wisten een aantal dat we 'bezig' waren later ook in de mmm maar idd bijna niemand die ernaar vroeg.
    Bij de 2e wilde mensen weten wanneer er een 2e zou komen (terwijl ze wisten dat dat niet 1,2,3 lukte bij ons...)

Maar goed als je je ei even kwijt wilt weet je me te vinden. ;)

8. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Clomid heb ik nu 2 rondes gehad, en van de 1e ronde had ik een cyste van bijna 6cm in doorsnede.. En dus waarschijnlijk geen eisprong. Omdat mijn bm slijmvlies ook te dun blijft is clomid blijkbaar niet geschikt voor mij. Ik had echt totaal geen bijwerkingen van de clomid, niet misselijk, geen moodswings maar dus wel een dun slijmvlies.. Dan had ik liever moodswings gehad ;)

Tja, mensen staan er vaak niet bij stil dat je niet even 123 een kind krijgt..Zelfs als ze weten dat je in de mmm zit, hebben ze vaak niet door dat dat toch best zwaar is met momenten. Ik doe het er maar mee. Hier op het forum vind ik veel steun (ook al lees ik meer dan ik schrijf) en mijn beste vriendin is nog steeds een luisterend oor gelukkig :)

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

6dpo is er niets te zien... Enkel een verdikt baarmoederslijmvlies, maar dat is normaal voor het moment in de cyclus. Ze kunnen wat vocht rond je baarmoeder zien wat van je eisprong af komt.

Suc6 in ieder geval.

Share This Page