Hoi. Ik heb nu al 3 x een plop in mijn buik gehoord. Volgens mij zijn het niet mijn darmen want het komt echt onderin mijn buik vandaan. Het is ook niet het geluid wat ik herken van mijn darmen zeg maar. En het is ook iedere keer wanneer ik rustig op bed lig of wanneer ik tv aan het kijken ben. Dat kan toch nog niet de baby zijn,ik ben nu pas 12 weken en 3dagen ver. Wie herkent dit ook en weet wat ik bedoel. Groetjes.
Ik herken het wel, maar als ik iets voel zijn het wel de darmen Zal het niet te maken kunnen hebben dat je baarmoeder zich aan het oprekken is of dat je je banden voelt? Dat had ik namelijk ook rond 11/12 weken! Ik denk dat het onmogelijk is dat het de baby is, maar dat weet ik niet zeker... Maar 1 ding is zeker; er gebeurt heel veel daar binnen op dit moment! Gr Lisszy
je darmen lopen helemaal tot onder door, net zover als je bm. (je ontlasting moet er toch uit ) ik heb hier weleens gehoord dat je met 12 weken nog niets kan voelen. is het je eerste kindje? je zou het ook eens aan de vk's kunnen vragen hier.
Ik ben zwanger van de eerste. Het is ook niet dat ik iets voel maar ik hoor het alleen. Het is een vreemd geluidje wat toch anders klinkt als mijn darmen zeg maar. Mijn darmen is echt een rommelend geluid en dit is 1 duidelijke plop.
oh ja, je schreef idd dat je het hoort. ik heb geen flauw idee, heb het zelf nooit gehad. je darmen doen natuurlijk wel raar als je zwanger bent dus een herrie kunnen ze wel maken. maar plopjes heb ik zelf niet gehad.
hoi hoi ik ben zwanger van me eerste kindje. en voelde onze kleine meid ook al met 12 weken en zoveel dagen , dus het kan goed zijn dat je het voelt. groeten koos
ik voel als ik stil in bed lig ook kleine klopjes onderin mn buik dat voelt heeel anders al smijn darmen
ik heb het ook voor het eerst gevoel vrijdag. Toen was ik precies 15 weken. voelde een soort duwen onderin mijn buik
Het lijkt me dat het niet je kindje is eigenlijk. Die hoor je namelijk niet echt, maar die voel je. Althans dat is mijn ervaring Misschien zijn het toch je darmen? Alles wordt naar een andere plaats geduwd en er gebeurt veel daarbinnen, dus het kan best anders klinken dan normaal.
ik heb mijn kindje de 1ste keer gevoeld met 14 weken en de 2e keer gister, dus anderhalve week later. het voelt als een veertje van binnen, of een zacht trillinkje of vlindertje.
Als je plopjes hoort, en niet voelt, zijn het je darmen. Dat is namelijk lucht dat je hoort, zonder lucht valt er ook niet te horen namelijk . En in je baarmoeder zit absoluut geen lucht. Kan best zijn dat je darmen nu wat van slag zijn omdat ze in de verdrukking komen door je baarmoeder.
Ik ben nu voor de 5e x zwanger en heb nog nooit mijn baby gehoord. Heb ook nog nooit wat gelezen daarover of dat wel bestaat. Voelen kan wel al zo vroeg, maar over t algemeen is dat dan niet de 1e zwangerschap. Zijn overigens maar heel weinig vrouwen die dit mee maken. Bij mijn 4e zwangerschap voelde ik onze beeb met 11 weken.
De baby horen lijkt me heel sterk het zijn echt hele kleine plofjes wat je voelt. Yeline voelde ik met 14 weken al en aan de buitenkant met 18 weken. Deze kleine voelde ik met 11 weken niet elke dag hoor! Het gevoel is dat er een heel klein miertje zit te kriebelen in mn buik net boven mn schaambot. Heb elke keer het gevoel dat ik flink moet krabben haha en heb nu 3x een heel klein plofje gevoelt op dezelfde hoogte heel licht hoor maar ik herken het uit 10000den . Als ik met de angelsound luister dan hoor ik het hartje ook altijd op de hoogte waar ik de kleine voel.
Dat is n goede omschrijving. Precies wat ik ook voelde met 11 weken. Ik zat al te denken aan vlinder gekriebel, maar n vlinder is zoveel groter en zo groot was t gevoel niet. was heel inimini.
Jah klopt het is echt een heel klein kriebeltje en toen ik het voelde dacht ik gelijk aan een miertje hahaha omdat die ook zo kietelen als die over je heen lopen.
ik ben blij dat jullie het zeggen, dan kan ik nu met zekerheid stellen dat ik mijn beebje 2x heb gevoeld. onze omschrijvingen komen goed overeen vind ik!