echo op 9 maandenbeurs?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Roozjuh, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik hoop het wel :D anders vind ik het eigenlijk best duur als ik het niet op dvd krijg. Ik heb haar al 2x aan de telefoon gehad dus ik vraag het haar vrijdag wel als we daar toch zijn.

2. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    beurs
    Baby in beeld staat op de negenmaanden beurs in 2009

van woensdag 18 tot zondag 22 februari

en u bent van harte welkom !

Wij verzorgen een prachtige kennismaking voor u met uw baby.

Voor de speciale beursprijs van € 75.-- krijgt u een2-3-4D echo van 10-15 minuten.
    Daarbij hoort een DVD met tekst en uitleg en een cd-rom met minimaal 10 foto's van uw kindje.

Twee foto's krijgt u ook mee naar huis.

U bent van harte welkom bij Baby in Beeld bij de stand op nummer 143 in de Parkhal 8.

Bij binnenkomst gaat u rechtsaf en we bevinden ons bij het restaurant

Dit staat op de site van Baby in Beeld, dus je krijgt een DVD ;)

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    @ Ariel: Ik zie het inderdaad op die site staan, maar ik ga bij Twinkelster en die zit bij Stand 522. Dat zit er precies tegen over bij de wc zie ik.
    Op hun site staat niks over 9maandenbeurs...

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij welk bureau heb je dit laten doen? Ik heb wat rondgekeken maar dit klinkt een stuk beter en goedkoper.

5. Ellen291982

dit is wel veel goedkoper normaal betaal je zo'n 140 voor hetzelfde bij hun. Ik twijfel heel erg of ik het p de beurs wil doen. Is het met mijn aantal weken ook wel mooi een 3d/4d echo?

6. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ik hoorde van het bureau waar ik een afspraak heb gemaakt dat het het mooist is tussen de 28-30 weken. Dan heeft de kleine al wat meer vet en dat oogt mooier. Je kan wel veel voorbeelden vinden als je googled op afbeeldingen 3d/4d echo en dan het aantal weken.

Hier ben ik voor een half uur 3d/4d 90 euro kwijt, maar dan ook alles op dvd met uitleg en fotootjes. En ik ga op een vrijdag en dan is het een speciaal tarief en ben ik maar 60 euro kwijt. 140 Euro lijkt me wel erg duur...

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind het behoorlijk duur voor een echo van 10-15 minuten!

Wij hebben vorige week een 2-3-4D echo bij BabyView laten maken, en met 27 weken hebben we de tweede van het pakket. We hebben een echo gehad van ruim 45 minuten, er is niks extra gerekend voor weekendtarief (hoewel dat wel op de normale prijslijst als 7 euro extra staat). Ook de DVD kregen we er zo bij; prachtig alle beelden erop (30-45 min.) met ingesproken uitleg erbij. Een mapje met 10 foto's (3 kleur, 7 zwartwit) en de cd rom met alle foto's waren ook bij de prijs inbegrepen (de gratis cd rom omdat zij haar 10 jarig jubileum vierde).

Voor het pakket van 2 echo-sessies, beide met foto's en DVD, zijn we 160 euro kwijt. Plus je hebt het voordeel dat je lekker rustig kunt echo-en, en niet in de beursdrukte...

Maar kan me toch wel voorstellen dat je het op de beurs laat doen, weet zeker dat ik ook nog in de verleiding kom als ik daar zaterdag rondloop (maarja, ben echo-verslaafd 8) )

Liefs Monique

8. Ellen291982

dat is ook erg duur. Je hebt dan wel een uitgebreide echo 2d/3d en 4d dvd erbij geslachtsbepaling en veel foto's.

maar we wachten nog even. op die site stond dat je het vanaf week 25 kan doen. Maar begrijp wel als je later gat het wat moier kan zijn. maar niet te laat dan kan de baby niet meer bewegen en krijg je geen mooie beelden.

voor de meiden die op de beurs de echo laten doen veel plezier!

Share This Page