Vriendin van mij is 14 weken zwanger en vandaag een geslachtsbepaling gehad echter kwam de verloskundige er niet uit wat het nou is? Zien jullie het?
Ik denk dat ik balletjes zie, maar moeilijk te zien.ik denk een jongen.maar 14 weken is wel vroeg. Ben benieuwd. Wat het gaat worden
Het steekt wel erg uit voor een meisje, maar met 14 weken kun je er nog niet echt zeker van zijn. Vreemd dat ze haar op dat termijn toch langs hebben laten komen.. Ik denk dat een verloskundige hier beter in zal zijn dan ik, maar als ik een gokje mocht wagen zou ik ook een jongen zeggen.
Ik denk ook een jongen! Sommige praktijken kan je al vanaf 13 weken terecht.. Wij zijn toen met 15 weken geweest.. Toen was het net iets duidelijker.. Met 16 weken bij de gyno laten bevestigen.. Misschien kan je het bij je volgende controle even na vragen? Misschien nog net iets te vroeg?
Ik zeg op basis van deze twee foto's ook een jongen. Maar meestal is bewegend beeld duidelijker dan stilstaand.
Over duidelijk een jongen hoor !! bij mijn dochter zag het er heel anders uit en bij mijn zoon ook zo