zwanger zijn en bruin bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nataly, May 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik had vanmorgen nadat ik naar de wc was geweest bij het afvegen bruin bloedverlies. Is dit erg en wat kan dit betekenen?

Normaal had ik altijd een paar dagen bruin bloedverlies voordat ik ongesteld ging worden.

Ben hier erg van geschrokken want betekend dit dat het mis is of mis gaat? Ik heb geen buikpijn, krampen of iets dergerlijks.

Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.

Veel liefs
    Nataly

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Bruin bloedverlies komt vaker voor in het begin van de zwangerschap en hoeft niks te betekenen. Het is oud bloed. Neem anders bij twijfel even contact op met je VK of gyn.

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik heb het ook gehad in het begin van de zwangerschap! was na 5 dagen over

4. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

May 4, 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    ik heb het idd ook gehad..schrok me ook kapot.. ik had dit niet bij mijn eerdere 2 zwangerschappen..

kan een adertje zijn dat gesprongen is.. maak je niet te dsruk(weet is moeilijkl)

bij mij was het na 2 /3 dagen over

5. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Je baarmoedermond raakt beter doorbloed tijdens je zwangerschap waardoor er kleine adertjes kunnen springen. Ik had het na een maand of 3, schrok me rot, inderdaad. Donker is oud bloed is niet erg. Volgens de vk moest ik weer contact opnemen als het helderrood was en er vlokken / klonters mee kwamen. Heeft bij mij even aangehouden, ik vond het doodeng. Tip van mijn vk: liever te vaak bellen dan te weinig. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

6. rian50

rian50 Lid

May 25, 2008
    11
    0
    0
    Ik heb het ook gehad en ik heb de VK gebeld. Ze vertelde dat het oud bloed was. Ik was 6 weken zwanger. Sinds dien nergens geen last meer van gehad.

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik zou me ook geen zorgen maken maar tog even naar de vk bellen en die zal wel weten als je eens moet langkomen of niet!

8. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Het was vanmorgen al weer bijna weg. Heb gisteren inderdaad de VK gebeld en zij vertelde dat het heel vaak voorkomt en dat het meestal oud bloed is en dat ik mij pas zorgen moet maken als het helderrood wordt en heftige buikkrampen krijg.

Ben wel wat gerustgesteld maar nog wel onzeker. Ga heel vaak naar de wc om te kijken of het niet rood is maar tot op heden gelukkig niet.

Veel liefs
    Nataly

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had het met 7 weken, was volgens mijn vk niks om me druk over te maken :)

Share This Page