Waar geslachtsbep.echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kabouter Klus, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, duidelijke vraag lijkt me;
    Doet de vlos dit op verzoek, moet je daar voor naar het ziekenhuis, of toch zelf een afspraak maken bij een echobureau?

2. xxjeanyxx

xxjeanyxx Lid

24 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    sliedrecht
    wij hebben het vandaag bij de 20 weken echo gehoord.. dus zou het daar doen..

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Volgens mij doet de verloskundige dat niet, alleen eventueel bij de 20 weken echo.

Ik ben naar een echobureau geweest, helaas lag de kleine met de beentjes dicht dus mag nog een keer terug. Kost hier omgeving utrecht gemiddeld 25/30 euro voor alleen een geslachtsbepalingsecho. Valt wel mee dus, en ik ben echt te nieuwschierig om te wachten tot de 20 weken echo haha.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bij de 20 weken echo vertellen ze het meestal (mist je dat zelf wilt natuurlijk). Wij hebben er met 16 weken 1 laten maken in Uden (First Sight). Koste maar 3 tientjes en ik was zo nieuwschierig :D

5. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 17weken een geslachtsecho gehad bij een echo bureau. Ik was gewoon heel nieuwschierig en bij de 20 weken echo wilde ik vooral naar de gezondheid kijken en is het vaak toch een bijzaak of het geslacht in beeld komt of niet.

Ook wilde ik niet uitgaan van 1x. Ik heb nu 3x gehoord dat het een meisje is en nu geloof ik het ook pas echt.

6. laurah

laurah Lid

7 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook naar een echoburo geweest. babywatch in ijmuiden ....noord-holland..... die doet al geslachtsbepalingsecho's vanaf 14 weken.
    en ik hoor alleeen maar positieve dingen over hun.

dr papa in amsterdam doet ook al vroeg geslachtsbepalingecho's.

7. Chai

Chai Niet meer actief

Babysworld hier met 16 weken laten kijken, koste 40 euro dacht ik. Kreeg heel veel fotos mee en ze nam extra lang de tijd.
    Daarna heb ik nog een keer laten kijken met 4D echo bij Babyview toen ik 28+4 weken zwanger was, erg leuk en ik geloof nu pas echt dat het een meid is.

8. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    dr papa in amsterdam! die is zo leuk! bij de eerste met 15 weken toen werd het een meisje en nu was ik wat vroeger dan we dachten 13 weken maar duidelijk 100% een jongen en gratis een stukje 3d echo gehad.

Deel Deze Pagina