Hello dames, Zullen we een lijst maken van alle apps die er zijn? Een beetje NOD-lijst stijl zegmaar, maar dan van apps voor zwangeren.
Dames, het is de bedoeling dat jullie zoals bij werkwijze met de NOD-lijst, deze lijst quoten en dan jullie link naar de app plaatsen. Apps die al op de lijst staan hoeven natuurlijk niet weer genoemd of geplaatst te worden. Ik zal nu wat jullie hebben genoemd plaatsen. Mama-app stond er al, de rest nog niet. Thx voor het aangeven. Jullie mogen uiteraard als jullie geen zin/tijd hebben om de lijst zelf aan te vullen, gewoon de naam en link van de app in kleur plaatsen. Dat is makkelijk terugvinden. Leuk, ik ga een aantal apps bekijken.
Zwanger apps BabyCenter My Pregnancy Today Mobile App Pregnancy Companion (door gyneacologen gemaakt, leuk) Nutriciavoorjou App Mijn-Verloskundige App
Dank je wel Lana1986. Ik zie dat je bijna net zo lang zwanger bent als ik. Ben je al lid van een bevalingslijst? We zitten met een paar dames die uitgerekend zijn tussen 15-31 juli op deze pagina.
BabyCenter My Pregnancy Today Mobile App Pregnancy Companion (door gyneacologen gemaakt, leuk) Nutriciavoorjou App Mijn-Verloskundige App
Sorry ik weet niet zo goed hoe ik die lijst moet kopieren zodat de links ook terugkomen, maar ik ben super tevreden met de Ovia Pregnancy app. elke dag een bericht over je 'baby development' en elke week wordt de grootte van de baby vergeleken met een groente of fruit (ik zit nu bij Aubergine). daarnaast zit er een 'food safety lookup' en 'medication safety lookup' en 'symptoms lookup' . Erg fijn allemaal. Tijdens het zwanger worden gebruikte ik ook de Fertility app van Ovia, Ovia Fertility.
BabyCenter My Pregnancy Today Mobile App Pregnancy Companion (door gyneacologen gemaakt, leuk) Nutriciavoorjou App Mijn-Verloskundige App
Zwanger apps BabyCenter My Pregnancy Today Mobile App Pregnancy Companion (door gyneacologen gemaakt, leuk) Nutriciavoorjou App Mijn-Verloskundige App ZwangerinNL App