Dat laatste gaat naar alle waarschijnlijkheid tzt. wel gebeuren ja, want zo'n heel ZH-traject is niet goedkoop, en het zou verdomd zonde zijn als er eerst allerlei toeters en bellen uit de kast worden getrokken om jullie te helpen, als pas veel later blijkt dat er ook iets niet goed is aan het zaad van je partner en jullie daardoor een ander traject moeten doorlopen. De eerste afspraak is altijd een intake waarbij je met zn tweeën dient te komen. Ze gaan dan allerlei vragen stellen over familiaire aangelegenheden (ziektes e.d.) en jullie leef- en eetpatroon enzo. En de gyn. wil ook altijd met eigen ogen zien hoe je eierstokken/eitjes eruit zien, dus een echo valt ook in het pretpakket Sorry dat ik je uit je droom help (komt op papier onaardiger over dan ik t bedoel), maar als ik eerlijk ben had ik deze info zelf liever wel gekregen dan niet, zoals in ons geval. Dan weet een mens maar waar ie aan toe is...
@hummeltje5 bedankt voor de info! Als je het zo uitlegt is het inderdaad niet meer dan logisch als dat ook gecontroleerd wordt. Het zou zo zonde zijn als het geen waar niet naar gekeken werd hetgeen is waardoor het nog steeds niet lukt. Ik bedoelde niet dat ik helemaal geen info wil, maar dat je daar de deur uit loopt en dat je goed geïnformeerd bent en dat je ook een plan van aanpak hebt. Na ruim 160 dagen wachten (tegen die tijd zelfs 190) ben ik er meer dan klaar voor. Kom maar op met die menstruatie!
Tis bij ons al even geleden (juni 2012) maar als ik t goed onthouden heb krijg je wel direct een PvA ja. Eerste stap is naar ik vermoed dat je een kuurtje krijgt (bijv. Duphaston) om je menstruatie weer op gang te helpen. Hopelijk gaat dat laatste gauw gebeuren.
Ja, vaak willen ze voor het totaalplaatje toch het zaad testen en wat bloedtesten bij jou afnemen. Je moet toch wel rekenen op 1 a 2 maanden onderzoek + wachten op uitslagen.
Kan de tijd niet wat sneller? Nu ja, als het maar resulteert in een baby in jullie armen zeker.. Wat moeten hier toch veel vrouwen veel geduld hebben