Hallo, sorry het waren drukke weekjes.... Alles in orde... Vrijdag echo gehad en mooi gegroeid, hcg stond ook al op 82 000
Geloof je het dan pas Jippie? Gefeliciteerd EV1991! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hcg is duidelijk niet voor elke vrouw de perfecte graadmeter
Werkelijk ongelofelijk hoe sommigen van jullie reageren met zo´n rare ondertoon alsof ts de hele boel bij elkaar aan het verzinnen is.... ik heb het al eens eerder gezegd in een ander topic dat het wel degelijk mogelijk is, ga maar gewoon eens googelen ipv meteen op je achterste benen staan met de bewering dat iets onmogelijk kan. Er staan genoeg verhalen online waarbij het tegendeel bewezen wordt. En als iets niet loopt zoals het bij merendeel vrouwen wel verloopt, betekent niet dat het dan maar meteen persee bij elkaar verzonnen is of helemaal niet mogelijk is. Werkelijk bizar hoe ts hier zichzelf hier moet bewijzen met onderbouwend bewijsmateriaal.... echt...moet niet gekker worden hier. TS tijd voor een banner denk ik! Gefeliciteerd. Hoe ver ben je nu?
Heb dit topic even nagelezen. Wauw wat een verhaal! Wat fijn dat je huisarts je zo serieus neemt en al een aantal keer een echo heeft gedaan en bloed heeft afgenomen. Ik hoop van harte dat alles goed mag blijven gaan!
Nee, hoor. Ben gewoon benieuwd naar de echo! Booey Volgens mij werd er niet aan het verhaal van TS getwijfeld, maar aan de kennis van haar huisarts wat betreft het echobeeld. Dat is iets heel anders.
Hier is ons ukkietje dan... Ik was vrijdag 7weken en 6dagen en een mooi hartje te zien het is dus voor november... eindelijk geruststelling en zekerheid!
EV1991... Ook ik heb je verhaal gelezen en wat een prachtige echo foto van jullie kleine wondertje..... Ook ik ben 7 bijna 8 jaar geleden zwanger geraakt op een manier waarvan de medici zegt dat het nooit zou kunnen...Ik denk maar zo dat er meer mogelijk is maar dat het nog niet goed genoeg onderzocht is....Wil je in ieder geval Feliciteren met deze prachtige echo en jullie pracht wondertje die onderweg is... liefs stefanie912