Hallo, Ik heb in de ochtend een test gedaan. In het echt zie ik duidelijk een roze streepje erbij verschijnen. Alleen is de controle streep niet zo donker en zit er een vlek op. Dus ik weet nu niet of ik deze test als negatief moet beschouwen..?
Je kunt deze test niet zien als positief of negatief. Hij is ongeldig. Probeer het opnieuw met een andere test.
Nee, heb nog geen nieuwe gedaan. Ga het wel vanavond doen. Dus ik laat straks nog van me horen. Bedankt voor jullie reacties!
Ik had gisteren nog een nieuwe gedaan, maar hij was negatief. Het was ook geen kruidvat test, maar een van de ah Predictor. Vandaag even kruidvat tests halen.
Wat balen zoveel goede verhalen zijn er niet over de predictor dus hopelijk alsnog een mooie streep !!
Ja dat klopt. Had het inderdaad gelezen en wil daarom die van de kruidvat weer gaan doen. Ik hoop het ook!!
Ik heb inmiddels een kv test gedaan en hij licht positief. Ik kan hem helaas niet op foto krijgen goed. Dus ik hoop dat ik over een paar dagen een duidelijk streep kan komen laten zien.