Hallo Allemaal, ik heb toen we voor de 2de gingen heb ik eens ovulatietesten gekocht van de action. Officieel keeg ik daar geen positieve test mee, maar vond er wel een dag mee waarbij die het meest gekleurd was. Die kwam ook overeen met mijn cyclus, want heb er toen ook bij getempt. Toevallig die maand ook zwanger dus had er nog een paar over. Nu wil ik ze weer gebruiken en natuurlijk hetzelfde probleem. Als ik weer nieuwe nodig ben wil ik graag van die gevoelige kopen, maar welke? Kunnen jullie mij helpen? Liefs Stokstaartje
Thnx voor je antwoord. Volgens mij heeft alleen sensitest en 2-be-sure extra gevoelige ovulatietesten of niet?
ik heb even gezocht en ze testen 25mlU/ml dus volgens mij zijn dat de gewone testen net als bij zwanger en kids, 2-besure en sensitest. Ik zie alleen bij sensitest en 2-besure ovultatietesten die 10mlU/ml gevoeligheid hebben. En denk wel echt dat ik die hele gevoelig hebben moet Want dit zijn mijn action ovulatietesten. Dus dat schiet niet op hahaha
Hoe lang was je cyclus vorige maand? Zou zeker langer doortesten, misschien heb je je piek hier nog niet gehad
Uit ervaring weet ik dat deze gewoon gevoeliger zijn dan de zw&k en de sensitest. Ze zijn in ieder geval veel duidelijker en sneller af te lezen. Ik heb ze naast de zw&k gebruikt en was er zeer tevreden over.
ik ben al een jaar van de pil af nu. En elke maand 24 dagen cyclus. Af en toe een keer een dagje langer. Dat was vorige maand dus ook zo. Ik heb ook weer wat bloedverlies sinds woensdag (CD 15) dus eisprong is al geweest. Heb vaker een ovulatiebloeding namelijk. In de cyclus dat ik zwanger raakte in 2016 had ik ook zulke lichte strepen op de action test, incl ovulatiebloeding en 12 DPO een dikke positieve test. Mijn LF was toen en nu ook weer 10 dagen