echo praktijk in lommel

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by angel86, Nov 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel86

angel86 Actief lid

Apr 12, 2010
    179
    1
    0
    Wie heeft er ervaring met de echo praktijk in lommel belgie.
    Daar kun je met 13,5 week al geslachts bepaling

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ik ben daar met 14 weken en 2(?) dagen geweest met mijn 3e zwangerschap. Vond het heel leuk toen al te kijken naar het geslacht, maar ook te horen dat alles er goed uitzag wat ze zo kon beoordelen. Wel wat anders als dat ik gewend was bij het echocentrum hier, maar wel professioneel en vriendelijk ontvangen en behandeld. Hadden wij daar niet in de buurt op vakantie gegaan, dan had ik het overigens niet gedaan, maar hey we waren er toch ;)

3. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    ik heb een afspraak gemaakt in lommel voor 16 nov. ben dan 14+6 dus dan is t zeker wel al te zien.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik ben er geweest toen ik 16+1 was. Eerder vond ik het zelf een beetje vroeg, maar genoeg hier uit de buurt zijn wel eerder daar daartoe geweest.

Ze heeft een goed apparaat, heel duidelijke beeld. Erg mooi! Het geslacht had ze bij ons dus goed. Zl lag er niet goed voor, dus moesten we even een blokje door de wijk lopen, huppelen enz. Haha. 10 min later waren we weer terug en toen liet gaf zl zichzelf wel bloot ;)

5. loirinha

loirinha Bekend lid

Feb 12, 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er vorigjaar geweest met 13,4 was toen een meisje,ondertussen is ze 9 maanden en nogsteeds een dame 😝

Share This Page