Hallo Allemaal, Ben vanochtend voor de eerste echo geweest en gelukkig was alles goed! Ik word geschat op 7 weken en 1 dag --> 9 juni uitgerekend. Maar nu zagen ze ook 2 cysters? wie heeft dit ook mee gemaakt... ze gaf wel aan dat het niet ernstig is Liefs, Wonder
bij jou of kindje ik heb ervaring dat het bij mij kindje in de hersenen zat maar is gelukkig weg en bij 99 procent trekt het weer weg, maar wee tniet hoe t zit bij jezelf succes
hoi wonder, Bij mij zagen ze ook een cyste op mijn eierstok van wel 7cm! de gyn vertelde dat dit nog de resten van het gesprongen eitje kon zijn.... 3 weken later kreeg ik weer een echo, en toen was hij heeel veel kleiner. hij verwachtte dat de cyste helemaal weg zou gaan! fijne zwangerschap! liefs elfje
Joel, Nee gelukkig niet bij het kindje maar bij de eierstokken! Maar bij de vorige week echo had ik niks... en nu wel! Liefs, Wonder
o ok maar zoals de andere reactie in princiepe verkleinen ze en zijn ze op t laatst wel weg. succes waarom je ze eerst neit zag en nu wel weet ik neit kan je dat niet vragen hoe dat kan of misschien neit gezien de eerste keer?
ik heb het ook gehad bij de 7 weken echo.. Ze houden het in de gaten en 9 van de 10 keer gaat die vanzelf weg hij mag dacht rond de 7 a 10 cm worden vor ze ingrijpen en kan dan nog totaal geen kwaad voor het kindje en voor jezelf. Althans dat is mij verteld ocht je heftige buikpijn krijgen of rugpijnkan het daar ook van komen maar dan is die flink gegroeid en di kans is eer klein dan moet e dat gewoon even aangeven. Hoe groot is de cyste?
Ik had dat ook bij mijn 7 weken echo en nu met de 10 weken echo kon ze hem niet meer vinden... 8) dus was die waarschijnlijk alweer ingedroogd ofzo.
Oke thanks voor jullie antwoorden. Ik weet niet hoe groot die is , maar moet zeggen dat ze er niet veel over vertelde alleen dat hij er bij de vorige keer niet aanwezig was... Het is ff afwachten.. Liefs, Wonder