echo ruggenwervel

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by anne93, May 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Morgen heb ik de echo van de ruggenwervel 15.1 morgen. Ik krijg deze specifieke echo omdat ik zelf spina bidifia heb (open rug) maar ik vraag me af of ze het echt kunnen zien op zo echo nu al of alles goed is.

Ben zo bang voor de echo 🙈

2. marieke24

marieke24 Actief lid

Nov 10, 2014
    486
    1
    16
    Geen ervaring mee, maar ik wil je wel even heel veel succes wensen

3. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Dankjewel!!

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Veel succes !! Ik duim mee voor een goede echo 👍🏻👍🏻

5. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

May 3, 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Hier konden ze het met de guo met 15 weken Leek het erop dat het gesloten was maar hij gaf geen 100% zekerheid. Hier kijken ze bij ons extra ivm mogelijke erfelijke hartafwijking of chromosoomafwijking.
    Maar met 19 weken heb ik een extra guo en met 30 weken nog 1

Heel veel succes en de spanning herken ik maar al te goed helaas

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Met 15 weken kunnen ze een grote spina bifida uitsluiten. Als de baby een grote Cèle heeft. Met 19 weken doen ze het dan nog een keer heb ik begrepen.

Ik heb zelf een spina kindje. Is afgelopen januari geboren.

Ik duim voor je..

7. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Heel veel succes. Ik duim dat het er goed uitziet!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Spannend hoor, snap dat je het eng vindt! Hoe was het? Hopelijk is alles goed!

9. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Dankjulliewel voor de antwoorden en het succes wensen! met 19 weken doet me gyn ook de 20 weken echo! Ik moet pas om half 4 wou dat ik de tijd Door kon draaien!!

10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Kunnen ze in principe wel zien... ik had zelf grotere kans op kindjr met spina bifida, met 16 weken konden ze al zien dat het ruggetje gesloten is. Met 21 weken nogmaals gekeken en ruggetje was écht dicht.. succes straks!

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat spannend idd. Met 15 weken zagen ze bij mijn zoons dat het mooi dicht was allemaal. Bij mijn dochtertje zagen ze met 13 weken dat het helaas niet goed was, al was dat vooral haar hoofdje dat open was. Dus ik denk dat ze het vanmiddag goed kunnen zien en hopelijk uit kunnen sluiten! Succes!

12. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Helaas moeten we de de guo afwachten wat er precies aan de hand is... De huid loopt mooi Door... maar de ruggenwervel??? Ben flink van slag .. Ze kon ons wel vertellen dat we een baby boy verwachten💙

13. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Geweldig een jongentje erbij! Van harte 🍼💙
    De ruggenwervel loopt dus niet mooi door of weten ze het niet zeker?
    Wat een onzekerheid. Hopelijk "valt het mee" sterkte met wachten en geniet van je kleine jongen in je buik. Liefs

14. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

May 3, 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Heel veel sterkte met afwachten tot de guo. Gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk valt het allemaal mee.

15. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Niet het bericht waar ik op hoopte. Konden ze het niet goed zien? Of is er iets afwijkends geconstanteerd?
    Sterkte met afwachten, ik duim voor goed nieuws!

En gaaf, een jongen!!

16. Beertje13

Wanneer heb je GUO? Wat een onderzekerheid. Aan het hoofdje is nu nog niks te zien. Dat kan pas bij 19 weken. Mocht het een spina zijn. Ik duim heel erg voor je.
    Wat had gezien aan de ruggenwervel? Zag ze dat er bepaalde wervels niet gesloten waRen?

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ze konden het niet goed beoordelen of zagen ze iets afwijkends? Bah dat is echt niet waar je op zat te wachten. Hopelijk is alles toch goed met jullie zoon!

Het hoofdje kunnen ze tegenwoordig al bij 10 weken beoordelen, tenminste dat was 3 jaar geleden zo in het LUMC. Maar zelfs bij 8 weken konden we toen al zien dat het hoofdje mooi gesloten was. Spina bifida kunnen ze idd later pas zien.

18. Beertje13

Ik heb wat anders begrepen tijdens mijn zwangerschap.
    Aan de vorm van het hoofdje kun je zien of spina heeft. Dat zijn symptomen. Wat lijkt op een Lemon. En de vocht kamers. En waar de kleine hersenen zich bevinden in het hoofd. Dat zijn aanwijzingen op een spina.
    Bij 17 weken had onze zoon een normaal rond hoofd. Bij 20 weken niet meer.

19. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Jeetje wat een onzekerheid! Sterkte met afwachten!

20. anne93

anne93 Lid

Feb 21, 2015
    38
    0
    0
    Dankjulliewel... ze waren niet geheel tevreden over de wervel maar ze wouden er niet te veel op ingaan omdat ze liever de guo afwacht zodat ze precies kan zeggen wat er aan de hand is.. Helaas pas 4 juni met 19 weken kan me niet snel genoeg gaan!

Share This Page