Hallo dames! Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Zoals verwacht niet veel te zien, aangezien ik nog maar net 5 weken ben (weet het niet precies vandaar ook vroege echo). Maar wel een mooi vruchtzakje van 100mm bij 63 mm wat bij deze termijn schijnt te passen. Volgende echo is pas op 3 september, dan zou ik ongeveer 8 weken zijn. DUURT LANG.... Maar wel blij dat het op de goede plek zit!! Nu nog een zichtbaar vruchtje en kloppend hartje.. Geen vraag dus, maar wilde het even delen . Liefs
gefeliciteerd hoor en sterker nog denk dat je iets langer zwanger bent zie volgens mij een zwangerschapsring in je echo dus dat zit helemaal goed ik had met 5 weken 2 dagen een leeg vruchtzakje inmiddels goed gegroeit die van jou zie ik echt al iets in spannend joh ik weet hoe het is die 3 weken wachten gefeliciteerd
Hier ook met 5 weken en 1 dag een leeg rondje! Met 7 weken bleek ik korter te zijn en de week erop lag t prima op schema, nouja scheelde 2 daagjes maar wel een kloppend hartje! Succes!
Fijn om te horen dames!! Bedankt Mamaatjevan5: ik zag zelf inderdaad ook steeds een wit puntje tevoorschijn komen (neem aan dat je dat bedoelt?) De VK zei dat het misschien het beginnend vruchtje kon zijn, maar het zou ook de weerslag van de echo kunnen zijn. Even spannend dus nog Het zou ook nog een windei kunnen zijn, maar daar probeer ik niet van uit te gaan en positief te denken Op naar 3 september en dan hopelijk een hartje!