Morgen krijgt mijn schoonmoeder een operatie waarbij ze een radioactief goedje in de borst moeten inspuiten. Graag zou ik willen weten of ik dan überhaupt wel bij haar op bezoek mag komen. Hopelijk kunt u me hier een beetje in gerust stellen, ben bang dat het voor de kleine in mijn buik toch gevaarlijk kan zijn en voor mijn dochter. Of is de straling zodanig laag dat het niet veel meer uitmaakt? Het zou ongeveer 6 uren erna op ziekenbezoek gaan. alvast bedankt
Goedenavond, ik zou het goed navragen bij bet ziekenhuis. Het hangt er vanaf wat er voor nucleair onderzoek gedaan wordt. Bij sommige onderzoeken mag er pas de dag na de behandeling bezoek komen en die moeten dan ook nog een bepaalde afstand houden. De regels voor zwangeren en kinderen zijn vaak nog strenger. Succes! Groetjes Moniqur
Zal morgen wel afwachten dan Hoop dat het allemaal meevalt. zeker gezien het alleen om een hele lokale plek gaat. (voorstadium borstkanker wat ze moeten weghalen) Bedankt voor het snelle antwoord, groetjes Beckje
even een update, van het ziekenhuis mag het, dus bij kleine locale onderzoeken kan het gelukkig geen kwaad