Hallo dames, Na 30 dagen menopur gespoten te hebben en 10 juni Ovitrelle ben ik zwanger Gyneacholoog aan de lijn gehad ze zei met 7 weken een echo. Vandaag had ik een inwendige echo. gyneacholoog zei dat men placenta 1,5 cm was en een dooierzak te zien was en ze zag een mini puntje er naast ik kon dat niet zien. Ze zei volgens de placenta ben je dan 5+1 Maar als je naar de Ovitrelle spuit kijkt dan zou je 6 a 7 weken zwanger moeten zijn. Denk dat je kleine 6 weken bent. Ze zei niks om ongerust te worden het is nog te klein om iets te zien. Maandag weer een echo. Maar je telt er toch altijd 2 weken bij op? Dan klopt het volgens mij niet. Hoop dat ik volgende week wat zie We hoopten dat we vandaag hartje zouden zien maar helaas was wel schrikken. Iemand ervaring
Je verwacht bij deze termijn meer te zien op de echo. Maar dan moet je zeker zijn vd termijn.. Zou een slag om de arm houden meid...
Spannend meid, maar het is gewoon nog heel erg klein. Lastig om iets te zien! Wanneer mag je weer? Hopen dat alles goed is! Weet je wel heel zeker dat je 7w zwanger bent? Wanneer heb je positief getest? Kan het niet zijn dat je minder ver bent als je denkt?
Ze zit in de MMM en ik mag dus aannemen dat ze daar ook follikelmetingen/echo's heeft gehad. In de MMM weet je vrijwel exact wanneer je eisprong is geweest.