baby echt mega druk !

Discussion in 'Zwangerschap' started by Miiepje, Nov 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miiepje

Miiepje Actief lid

Oct 26, 2013
    249
    0
    0
    Ik ben nu 28+2 weken zwanger en de baby is echt onwijs druk sinds 2 weken.

Dat kan ik me helemaal niet herinneren van mijn dochter die was zo rustig dat ik regelmatig naar t zkh moest voor een ctg.

Maar deze kleine man is de hele dag door druk hij slaapt even tijdens t avond eten om vervolgens weer tot midden nacht verder te beuken haha

Ik heb ook het idee dat hij vrij "groot" is al omdat hij dus zo krachtig beweegt en je hem ook gewoon "ziet" liggen waar z'n billen..rug enz liggen.

Hebben jullie ook z'n drukke baby? Die je zo ziet liggen en draaien haha

2. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Hier ook een kleine druktemaker. Als ik mijn zoontje een avond niet voelde maakte ik me niet druk, die was nou eenmaal rustig. Maar nu ligt placenta achter en word ik de hele dag door geschopt!

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Ik heb dus precies hetzelfde en ik ben pas 22+3 weken.....

4. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

Sep 10, 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Hier ook al vanaf een week of 19. Mijn kindje schatten ze.niet heel groot, maar ze heeft het gewoon erg naar der zin in mijn buik en mijn placenta zit achter.

5. Miiepje

Miiepje Actief lid

Oct 26, 2013
    249
    0
    0
    Haha bizar he..hier ligt de placenta nu ook achter zal dat het zijn?

Ik voel hem bewegen sinds 13 weken en dat werd steeds krachtiger en langer.
    Nu dus bijna de hele dag door haha
    Het kijkt wel een golfslagbad

De vk denkt overigens steeds dat de beeb niet overdreven groot is eerder wat kleiner omdat m'n baarmoeder de hele tijd niet goed mee groeide
    Volgende week doen we een pret echo dan zullen ze hem ook wel op meten hebben we een beetje een indicatie

6. Holadiee

Holadiee Bekend lid

Jun 4, 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Ik heb hetzelfde! Vanaf 20 weken of zo continu in beweging!
    Ik vind het wel fijn, dan weet je ook dat alles in orde is... Maar soms, in vergaderingen en op mijn werk is het soms wel afleidend :)

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

Mar 8, 2013
    1,404
    551
    113
    Hier ook een druktemaker. Zijn grote zus voelde ik pas ruim na de 20 weken met wat lichte plopjes, maar meneertje is een stuk duidelijker aanwezig en zie je nu ook zo af en toe aan de buitenkant.
    Met de 20-weken echo lag hij flink voor op de groei maar dat bleek bij een extra groei-echo met 24 weken een groeispurt te zijn geweest want toen was hij weer gemiddeld.

Zal wel een jongensding zijn ;)

8. Miiepje

Miiepje Actief lid

Oct 26, 2013
    249
    0
    0
    Ja ik zou t bijna beginnen te denken dat jongens miss drukker zijn.

Onze man was met 20+6 369 gram was volgens mij heel gemiddeld

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Hier ook een echte beweeglijke meid, amai!

10. Medith

Medith Actief lid

Jan 15, 2014
    292
    5
    18
    Ik ben zwanger vd derde, de placenta ligt dit keer voor. Je zou dus verwachten dat ik minder voel maar ohhh, het tegenovergestelde is waar. Een ontzettende druktemaker hier ;) af en toe denk ik dat het niet wilder kan maar elke keer gaat het nog harder en wilder lijkt het wel.
    Soms erg pijnlijk en ook weleens vervelend en irritant hoor..

11. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Hier ook een druktemaker! Placenta ligt voor, maar ik voelde hem al met 13 weken! En dan gaat hij soms met zijn kont of iets liggen steken en dan heb ik zon knoerharde bobbel in mijn buik die zo ongelofelijk vervelend aanvoelt! Alsof ie het expres doet!!!! Kei hard schuppe als ik ff rustig zit of lig! Maar ben toch wel blij dat ik hem zo veel voel :D

12. Miiepje

Miiepje Actief lid

Oct 26, 2013
    249
    0
    0

Haha Ja dat doet hij hier ook zie je zo z'n kont uitsteken vaak aan dezelfde kant

Liever veel beweging dan te weinig natuurlijk maar af en toe denk ik pff nou is t wel genoeg haha

13. Miiepje

Miiepje Actief lid

Oct 26, 2013
    249
    0
    0
    Idd af en toe zeker vervelend ik heb daarnaast ook nog veel harde buiken en doordat hij zo druk is komen ze soms achter elkaar

Ze maken er een feestje van daarbinnen

14. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Hier ook een druktemaker vanaf 19 weken. S ochtends rustig maar middag avond en nacht voel ik m heel veel. Lig er elke nacht wakker van.

15. Miiepje

Miiepje Actief lid

Oct 26, 2013
    249
    0
    0
    Ik lig er ook wakker van tot een uur of 2 a 3 pff

Gelukkig kan ik op de meeste dagen nog een slaapje met me dochter mee doen :)

16. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,119
    111
    63
    Ik heb mijn dochter ook veel gevoeld tijdens de zwangerschap. Ik voelde haar vanaf 14 weken, met 18,5 week voelde mijn man haar en met 20 weken zagen we beweging aan de buitenkant.
    Daarna voelde ik haar de hele dag door. Zelfs tijdens de bevalling was ze nog druk.
    Maar nu ze geboren is blijkt ze eigenlijk een heel rustig kindje te zijn. Had ik niet verwacht.

17. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    hier juist t tegenovergestelde jammergenoeg...

heeeel rustig hier binnen en zelfs manlief voelt niks...
    ben nu 23 weken! vind t best jammer en hoop dat t nog gaat veranderen.. want vind juist dat gerommel van binnen heerlijk

18. Lutty

Lutty Actief lid

Oct 26, 2012
    469
    0
    0
    Hier ook een enorme druktemaker, je ziet hem ook heel goed liggen langs buiten, heb altijd twee bultjes in mijn buik, het ene is zijn kontje, het andere is een voetje. Mijn buik zie je ook heel duidelijk alle kanten op gaan en soms word ik er echt ongemakkelijk van.
    Maar groot is de baby niet hoor, in tegendeel, zit onder het gemiddelde en laatste meting rond 35 weken zat hij een dikke week achter in groei, werd toen 2,2 kg geschat.
    Lijkt me ergens ook logisch, hoe kleiner de baby, hoe meer ruimte die heeft om te bewegen natuurlijk!

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben jaloers dat jullie zoveel voelen!

Ik voel bijna niks, ja met wat geluk kriebeltjes onderin mijn buik en sinds donderdag dan wat plopjes maar dat is ook werkelijk alles!
    Mijn placenta ligt achter EN aan de zijkant EN voor, dus alleen onderaan bij de uitgang zit geen placenta en daar voel ik hem dan ook altijd.

Ik kan niet wachten tot mijn man ook wat kan voelen en ik mijn buik zie bewegen maar helaas moet ik volgens de VK nog maar wat weken geduld hebben :(

20. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toen ik zwanger was van m'n zoontje had ik precies hetzelfde! Af en toe dacht ik idd pfff kan het wat minder? ;) haha
    En het is ook een bewegelijk mannetje nu! Zit bijna geen moment stil.

Nu zwanger van een meisje en die is veel rustiger! Voel haar wel bewegen maar minder dan haar broer destijds. Ben erg benieuwd of ik dat verschil straks ook ga merken als ze er is!

Share This Page