ik heb vanmorgen een echo gehad en daarop was een vruchtzakje van bijna 1 cm te zien. Nog geen hartactie... Zwangerschap zou tussen de vier en vijf weken moeten zijn volgens echoscopist... Heeft iemand ook wel eens zo'n vroege echo gehad en was er twee weken later meer te zien? Kan echt niet wachten tot de volgende echo.... Lees hier overigens mijn andere topic mocht je dit willen: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/509524-spoed-betrouwbaar-etos-test.html
Ik heb je andere topic ook meegelezen! Wat spannend allemaal! Ik heb met 4 weken, 5 weken en met 7 weken een echo gehad. Met 4 weken alleen verdikt baarmoederslijmvlies, met 5 weken een vruchtzakje en met 7 weken duidelijk een vruchtje met hartactie! Dus als je nu tussen de 4 à 5 weken zit, is je echo goed! Maar ik snap je onzekerheid!! En 2 weken duren dan lang he.. Overigens snap ik niet dat je over een week al even terug mocht komen ( ondanks dat het dan ook onzeker is of er wel al hartactie is te zien ) maar ze kunnen wel zien of er vordering in zit! Zeker in jou geval! Nou spannend!
Heee ik heb een echo gehad rond 5 week en bij mij zag je alleen een vruchtzakje van 7.5 mm! Nog geen 2 week later was hier al een mooi vruchtje met kloppend hartje in te zien! Vandaag weer een echo gehad en ben zo blij! Jij hopelijk ook zo'n mooie echo binnenkort!
Het kan dus allemaal goedkomen... Ik ben echt zo onzeker... Hij was bij mij om precies te zijn 8,5 mm. Maar ja, zolang er geen bloed vloeit en ik geen buikkrampen heb, zal ik maar van het goede uit moeten blijven gaan toch...? Ik vind het echt zo killing spannend...
Ik snap dat je onzeker bent! Ik heb er zelf ook last van! Als je nagaat dat mijn vruchtzakje maar 7.5 mm was met 5 week dan ben jij misschien zelfs al iets verder? wanneer heb je weer een echo?
Bij mij was met 5 weken exact te zien wat er bij jou ook zichtbaar is. Een vruchtzakje met ergens onderin met enige fantasie 'iets' dat waarschijnlijk het vruchtje zou moeten worden. Een week later hartactie. Twee weken later hartactie en een ukkie met herkenbare vormen.
Tuurlijk mag je dat vragen, In Januari ben ik geopereerd een een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze hebben toen mijn linker eileider moeten verwijderen. Vandaar de strengere controle. En jij?
Ik heb net zeven weken terug mijn vierde ICSI poging achter de rug... (zie onderschrift). Daarom is dit zo onwerkelijk dat ik op de natuurlijk manier zwanger zou zijn geworden... Dit weekend opeens een super positieve test... Dus vanmorgen gewoon naar het inloopspreekuur geweest van de fertiliteitspoli...
Wauw super!! Kan je de echo niet iets eerder krijgen? Het neemt vaak een stuk onzekerheid weg! Bij mij zat er toen 12 dagen tussen..
Woow wat een bijzonder verhaal zeg! Gefeliciteerd!! Ik heb met 5 weken, 7,8,9 & 11 weken een echo gehad. Op 5 weken een vruchtzakje met zwangerschapsring en vanaf 7 weken de hartslag en het vruchtje.
Dat is volkomen normaal hoor ! Ik had echo bij 5 weken en toen ook alleen vruchtzakje te zien. Met 6 weken weer een echo en toen was er een knipperend hartje zichtbaar. Komt vast goed maar ik herken je spanning, dat afwachten is zenuwslopend. Ik geloofde pas na 12 weken dat het echt goed zat. Succes met wachten en hou je ons hier op de hoogte ?
ik heb morgen ook me eerste echo.. ook zo vroeg 4w4d naar mijn idee,,. nou al zenuwwachtig hoop dat ik slapen kan
Oeh spannend meis! Hopen op een goede echo! Waarschijnlijk nog niet super veel te zien, maar hopelijk een goed begin! Slaaplekker..
Poeh ik maak me al zoveel zorgen. En moet nog twee weken. Mijn borsten zijn minder gevoelig en ik heb verder ook geen symptomen.... Wat voelden jullie toen zo vroeg?
Hier mijn echo van vandaag hun gaan uit van de eerste dag van de menstruatie .. Dus ben 4 dagen verder als waar ik vanuit ben gegaan. Over 2 weken weer een echo met hopelijk iets erin.. Nu was alleen de vruchtzak te zien gelukkig netjes in de baarmoeder
@cici bij. Ik zag het gister exact zo uit... Ook een donker zakje met slijm erom heen op de goede plek. Ook was er nog een opengebarsten follikel te zien die het progesteron levert... Over twee weken hopelijk meer te zien.... Zo spannend.