Hoe vroeg is uitwendig een kloppend hartje te zien?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by merah, Apr 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,468
    4,920
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De vraag zegt het al.
    Met 6.1 heb ik inwendig een echo gehad. Het hartje klopte, maar natuurlijk heel pril.
    Heel graag wil ik het mijn pleegouders vertellen, maar mijn pleegmoeder zit midden in de behandeling van borstkanker, dus ik zou het vreselijk vinden als ik hen het goede nieuws vertel en ik moet ze over een paar weken zeggen dat het toch is misgegaan.
    Ik wil dus iets meer zekerheid, al snap ik dat het altijd nog mis kan gaan.
    De volgende echo in het ziekenhuis is pas met ruim 9 weken. Ik zou dus graag iets eerder al naar de vk gaan voor een echo. Maar die doen geen inwendige echo's.
    Vandaar de vraag. Wanneer hadden jullie met een uitwendige echo een kloppend hartje?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had een echo met 7+1 weken, uitwendig met kloppend hartje

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik met 6+3 en later bleek ik langer zwanger dus dan eigenlijk al bij 6+1.

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Is ook afhankelijk van de kwaliteit van het exhoapparaat. Als je het nieuwste van het nieuwste hebt is de kans veel groter dat je vroeger een hartje ziet dan dat het een oud apparaat is.

5. Ik ook met 7W1D uitwendig.. Kun je geen bureau in je omgeving vinden waar ze ook inwendige echo's maken op eigen verzoek? Ze zijn er zeker en het is dan zoveel duidelijker! Ik weet dat ze het in Hoofddorp en Oudenbosch doen, maar ik heb geen idee waar je woont..

6. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik met 6,5 weken.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hier uitwendig al met 6.3 weken...ik heb wel geen buikvet.

8. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,468
    4,920
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat ziet er goed uit! Denk dat ik maandag de vk even bel. Ze zijn vrij gemoedelijk en ik denk dat ze, zeker gezien onze prive-situatie (hoe bizar, 2x borstkanker en 1x uitgezaaide huidkanker in 1 gezin!), niet heel moeilijk zullen doen.
    Aan het buikvet zal het ook niet liggen, want ik zit al mn halve leven tegen ondergewicht aan. Enige hoop is dat het echo-apparaat door volledig verstopte darmen heen kan kijken, hahaha.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Merah zo te zien dus een kloppend hartje gezien! Zie je dat die cryos toch toppertjes zijn! Proficiat!! hopelijk volgen er meer van dat soort mooie echos!

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik had met 6+1 uitwendige echo, met kloppend hartje.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier hetzelfde

Share This Page