Vraagje ik heb een geslachtsbepaling met 14+3. Nu zei echoscopist dat het dan al duidelijk te zien is maar is dat ook zo??
Ik had hem met 16.5 pas, maar volgens mij kan het eerder. Tegen die tijd is de nub al veranderd in het geslacht. Melanie hier op t form bijv had hem ook zo vroeg
ik ben ook in lommel geweest met 13 + 2 en toen kon ze al duidelijk zien dat het een jongetje werd. met 15 weken nog een extra geslachtsbepaling laten doen en het bleek echt een jongetje haha.
Ik ben ook in Lommel geweest bij 14+3 en ze zag het direct overduidelijk dat het een jongen was. Bij haar kan het al vanaf 13 weken en bij 14 weken ziet ze het zeker. Veel plezier alvast
Mt 13+4 kon men met 99% zekerheid zeggen dat ik een meid kreeg. En jawel, het is altijd een meid gebleven, haha.
Ik ben ook met 13 weken in bij Marita geweesten ze kon het met 100% zekerheid zeggen. Het is een jongentje! Met 15 weken weer bevestigd
Ik ben ook in Lommel geweest, met 12,5 week (was een uitzondering, normaal doet ze het niet eerder als 13 weken) en ze had het helemaal juist! Met mijn andere 3 kids wist ik het ook met 12 en 13 weken.
Ook bij echobaby Lommel geweest met 13+4 en ikzelf zag het ook duidelijk. Ken ook veel meiden die net op 13,0 waren geweest of iets ervoor en ook erg duidelijk
So ik wist helemaal niet dat al zo vroeg kon?! Ik heb de geslachtsbepaling aanstaande donderdag met 16+1, volgens de nub-expers wordt het een meisje...ben heel benieuwd.
Hier met 16 weken gedaan of tenminste een paar dagen daarvoor. Maar veel eerder wilden ze het liever niet doen om fouten te voorkomen.
Ik kreeg te horen met 12+2 weken tijdens de nekplooi meting dat we een meisje kregen. Normaal kijken ze niet dan naar het geslacht maar tja ze lag er zo mooi voor dat het gewoon heel duidelijk was. En het was helemaal juist!