Dag allemaal, Ik ben vandaag 40,2 weken, Ik heb echt denk ik al ruim ern uur een raar gevoel in mijn onderbuik :s Het is een soort van rommelend/wiebelend gevoel, echt diep onderin eigenlijk voel ik het zelfs beetje richting vagina gaan dat gerommel :/ Wie weet wat dit kan zijn?? Misschien hoop ik nu teveel op een bevalling hihi.
Ik kan het je niet zeggen eigenlijk. Misschien dat je kindje een het bewegen is down under? Hoop voor jou dat het voortekenen zijn van de bevalling.
nee helaas pindakaas maar ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor CTG, morgen moet ik weer een filmpje laten maken. mocht de bevalling niet uit zichzelf gaan voor maandag wordt ik maandagochtend ingeleid. Ben blij dat ik dan mag bevallen! ik slaap zo slecht maar ben ook super zenuwachtig aangezien ik overal lees dat inleiden zo verschrikkelijk is
Ik ben 2 keer ingeleid en vond het niet verschrikkelijk. Iedere bevalling is niet echt prettig, weeen zijn pijnlijk. Als je het gevoel hebt dat je het niet aan kan is de bevalling meestal zo ver dat het bijna voorbij is. Ook is er altijd een mogelijkheid voor pijnstilling. Gelukkig krijg je er een prachtig wondertje voor terug. Veel sterkte tijdens de bevalling, ik hoop dat het mooi en vlot verloopt.
Wat rozeroos schrijft is echt helemaal waar! Als je denkt dat je niet meer kan ben je er echt bijna!!! Komt vast helemaal goed en ik duim voor je dat je ukje mooi wat eerder uit zichzelf komt!