Ik ben 17 weken zwanger en we hadden vandaag echo bij de gyn. En ik was zo zenuwachtig omdat ik het geslacht zou zien. Maar teleurgesteld naar buiten gegaan. Niks gezien. Nog een maand wachten. Tuurlijk is het gezondheid belangrijkst. Maar mijn andere kindjes wilden het zo graag weten. En niemand weet dat ik zwanger ben behalve mijn (schoon) ouders en vriendinnen. Ik wou het ook mededelen aan de rest. Maar nog een maand wachten. Even van me afschrijven. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Jammer is dat dan he. Waarom laat je geen pretecho doen? Die kan je zelf regelen en met een beetje mazzel kan je dezelfde week nog terecht.
Hier zit in Oudenbosch een goed echo bureau! Antwerpen is vanuit hier klein half uurtje... of in Roosendaal is maar 20 min. Ik zou echt niet kunnen wachten nog een maand 😂
Precho - Pretechografie & Zwangerschapsmassage Antwerpen Womancare - Pretecho, zwangerschapsecho in Antwerpen Pretecho studio's in de provincie Antwerpen: Piepeboe - Huisakkers 24a - 2230 Herselt - GSM: 0485 37 73 16 Studio 9 Months - Ekelenberg 8 - 2200 Herentals - GSM: 0488 86 17 60 Imelda Ziekenhuis - Imeldalaan 9 - 2820 Bonheiden - Tel: 015 50 51 11 Precho - Eikelstraat 74 - 2600 Antwerpen (Berchem) - Tel: 0474 45 00 10
Maar heeft je gyn dan niet de tijd genomen om het uit te zoeken? Bij ons had ze de vorige keer mij wat laten hoesten en zelfs rondlopen om de kleine te laten herpositioneren zodat ze het beter kon zien.
Hij heeft echt een paar keer geprobeerd. Ik heb gehoest. Mijn buik laten wiebelen. Maar beebje sliep gewoon. Hij/zij werkte niet mee.
Bij mijn dochter had ik wel een maandje gewacht. Omdat het niet zeker was. Bij deze kan ik niet wachten.
Wilde net reageren dat ik ook niet zo lang zou kunnen wachten maar je hebt al een afspraak zie ik, spannend! Veel plezier!
Nou wij zitten met hetzelfde hoor..... en wij hebben elke week een echo. Nu al 4 weken achter elkaar geprobeerd te kijken, zelf ook steeds inwendig voor een nog beter beeld, maar nee hoor..... vandaag heeft ze heel vluchtig misschien gezien dat het een meid is, ze heeft er ook snel een foto van getrokken, maar baby is zo verschrikkelijk bewegelijk en ligt totaal niet gunstig.... dat de foto ook niet veel uitsluitsel geeft hahaha. Ik heb vanaf 8 weken bijna wekelijks echo, maar heb nog geen fatsoenlijke echofoto kunnen krijgen, omdat baby steeds in onmogelijke poses ligt of teveel beweegt. Maar de beelden zijn mooi!