wij zijn zwanger van ons 2de kindje, we hebben al een dochtertje van 4 We hebben zaterdag een 2D echo(17/18 weken) laten maken en ze zei ons dat het echt een meisje is. Maar we hebben thuis de dvd nog eens goed bekeken en de echo's vergeleken met de oudste en dan zie je toch wel dat het gewoon heel anders uitziet, zouden ze het toch mis kunnen hebben..? ik heb een foto in het album staan( is wel niet zo heel duidelijk) misschien dat jullie wat kunnen zeggen..?
Ik vind het ook moeilijk om te zien. In mijn album staat een foto van een jongetje met bijna 18 weken, en dat ziet er op het eerste gezicht anders uit. Bij jouw beebje is het allemaal 'kleiner' en compacter, waardoor ik op het eerste gezicht ook een meisje dacht. Maar toch zie ik wel een soort uitsteekseltje op jouw foto. Hmmm...misschien er nog eens een pretecho tegenaan gooien om het zeker te weten? En heb je toevallig ook een foto met zijaanzicht? Daar is het soms duidelijker op te zien in dit stadium.
Nee ik heb alleen deze foto. Ik heb jouwn foto ook gezien je ziet echt dat het een jongetje is iderdaad.. Dat uitsteekseltje wat je zegt, daar was ik dus ook naar aan het kijken ja. Als ik nog een pretecho laat maken zou ik dat dan wel ergens aders laten doen? en niet bij die waar we al geweest zijn...
Ja, maar je hebt natuurlijk ook nog de 20-weken echo he. Daar wordt ook tijd ingeruimd om het geslacht te bekijken als je dat wilt. Wij hebben hem vandaag gehad, en ze gaan dan echt uitgebreid alles bekijken. Dus misschien anders nog 2 weekjes geduld hebben? Dan kost het je niks
ja dat is ook zo we hebben 29 sept de 20 weken echo.. hoop wel dat ze het dan zeker weten en dat het voor ons ook duidelijker is Maar ik dacht dat je het op een pretecho beter kon zien..?(tenminste dat heb ik hier en daar gelezen)
nee nog niet sorry zal het vanavond eens even nazoeken op alle andere dvd's want heb 4 keer een 3d echo gehad en kan nu (natuurlijk) net die ene van de 17 weken niet vinden haha
Ik heb ook zo'n foto in mijn album en dat is (als het goed is, we gaan nog een checken) een meisje. Vergelijk maar eens!
Oh haha, dat is meestal he.. ben je specifiek na iets aan het zoeken en dan kan je het niet vinden. Maar ik zie/hoor het wel als je het gevonden hebt oke Vlinderbloem, ik heb het vergeleken ja... en het lijkt er inderdaad wel wat op, maar mijn foto zie je hier niet zo goed.. als ik echt zo op mijn echofoto kijk dan zie je wel een soort van streepjes maar in het midden zie je dan ook wat uitsteken zeg maar. Ik heb een foto van het geslacht van m'n eerste dochtertje in het album gezet, moet je maar es kijken dat is echt duidelijk te zien dat het een meisje is.
Sorry hoor, misschien wel een hele stomme vraag, maar waar kan ik de foto's zien die in een album staan? Ik zie die opmerking nl vaker, en ik kan toch echt geen album zien...!
Het album vind je onderaan een bericht/reactie, daar staat dan album, profiel, pb etc... Daar kun je op album klikken en dan zie je het fotoalbum van die persoon!
onder een bericht zie je 3 blauwe balken.. Album, Profiel, PB. en als het goed is zie je de foto's in het album staan.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het een jongen is. Wij hadden namelijk met 16 weken een echo en wij krijgen een zoon en er was dus echt heeeeel duidelijk een piemel te zien. Wat ik bij jullie echo zie vind ik meer op schaamlipjes lijken (die zijn ook altijd wat opgezwollen he..) Ik heb de foto van het geslacht van ons zoontje met 16 weken in mijn album staan.. Kun je even vergelijken. (De vinger van de cursor (ter hoogte van het woord JONGEN) wijst naar het piemeltje..
Dat is duidelijk een jongetje ja Ik zelf vind het eignelijk niet echt op iets lijken.. ik kan er niet echt op zeggen van ja dat is een jongen of ja is een meisje. Die foto ernaast is van m'n 1ste dochtertje en dat vind ik wel heel duidelijk te zien dat het schaamlipjes zijn.Ik heb wat gekeken hier bij de echo's en bij sommige zie je inderdaad al heel goed dat het een jongetje is ( met 16/17 wk al) maar bij sommige moet ik wel ff goed kijken, bij 1 echo hier dacht ik een meisje maar dat bleek met 27 weken toch een jongen te zijn. Over 2 weken heb ik de 20 weken echo.. hoop dat het dan allemaal wat duidelijker is