Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en ze gaf me meteen een echo want ik had weer hele erge buikpijn,net zoals 8 maanden geleden en toen heb ik een miskraam gehad. Ik ben 22 maart de laatste keer ongesteld geweest en zou dus nu 6 weken zwanger zijn,maar ik heb wel altijd een late ei. Maar op de echo was alleen een leeg vruchtzakje,ze heeft wel een uitwendige echo gemaakt. Ik heb wel al 3 kids en daar heb ik in het begin van mijn zwangerschappen nooit buikpijn gehad,bij mijn 4de zwangerschap wel en is ook een miskraam geworden. Zou dit nu weer een miskraam zijn?Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik had bij 6 weken een INwendige echo waarop alleen een vruchtzakje te zien was. Dus bij een UITwendige echo is het dan denk ik helemaal moeilijk te zien. Eigenlijk word je daar dan dus alleen maar onzeker van. De buikpijn kan ik niks over zeggen. Hopelijk trekt het snel wat bij! x
Wij hebben bij de 7 weken een echo gehad (wel inwendig) en was ook alleen een leeg vruchtzakje te zien.. Was mijn 2e zwangerschap en dus erg bang dat dit weer een miskraam zou worden (net als de 1e zwangerschap) Een week later mochten we terug komen en toen zagen we een mooi kloppend hartje! Bleek dus mijn eisprong later te hebben gehad en een week korter te zijn als ik dacht. Ben nu ruim 22 weken zwanger en alles dik in orde! Dus een leeg vruchtzakje wil helemaal niks zeggen! Succes ermee! Liefs Anna
Ik heb heb het idee dat tussen de 10 maart en 14 maart mijn ei was. En 22febr was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Heb dus een late ei. maar ik heb ook een cyclus van gem 33/35 dagen. Heb vrijdag ook nog een echo gehad en weer geen vruchtje en ze hebben bloed geprikt en heb een hcg van 1900. Dinsdag moet ik terug voor een echo.
Ok 14 maart je eisprong. Dan was 28 maart je nod en toen 4 weken zwanger. Dan was je op 4 april precies 5 weken zwanger en dan zie je idd bijna nog niks. Dan was je gisteren dus 5 weken en 2 dagen.....nog steeds veel te vroeg om iets te zien. Ik zou een echo laten maken over 2 weken!! Dan moet er zeker een vrucht met hartactie te zien zijn. want zelfs dinsdag kan nog te vroeg zijn namelijk!" Zover ik het nu lees ziet het er gewoon nog goed uit hoor! Je was gewoon te vrieg voor een echi
Ik heb het ook gehad bij mijn 4de zwangerschap een echo waar alleen een vruchtzakje op te zien was. Ik moest volgens de gyn rekening houden met een miskraam. 2 weken later mocht ik terug komen voor een echo en evt curretage. Als een wonder was het hartje gaan kloppen en kreeg ik een prachtige echo. Ik was gewoon te vroeg geweest. Nu bij deze zwangerschap met 7 weken(ik dacht dat ik 9 weken zwanger was, maar de vk heeft me door echo 2 weken terug gezet) een echo (inwendig). Deze echo was ook helemaal niet duidelijk. Je zag een vruchtzakje met een veeg erin en af en toe een vaag knipperent lichtje. Maar de vk bewoog veel met het apparaat dus heb zelf amper wat kunnen zien. Nu moet ik 18 april terug komen voor een nieuwe echo. En ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed is. Ik hoop dat het voor jou ook nog min of meer te vroeg is en dat je over een paar weekjes een prachtige echo hebt.