Is het normaal wat mijn dochtertje doet zie schema kwart voor 7 naar boven pyama aan tanden poetsen slaapzak aan voorlezen water drinken half 8 bedje in gaat mevrouw staan en is bijna een half uur aan het zeuren,drinken vragen huilen omdat ze haar knuffel niet kan vinden of gewoon roepen,ik wordt er moe van want ik wil dan echt even rust hebben herkennen jullie dit, ook jengelt ze best vaak in de buggy buiten
Schema lijkt me niet verkeerd.. Hoe lang lees je voor? En waar? Misschien dat dat iets te langdradig is als ze al moe is?
Hier half 7 in bad (of niet ) . 7 uur pyama aan, flesje melk terwijl ze aangekleed wordt daarna voorlezen (en flesje verder leeg drinken) tandenpoetsen naar bed En afhankelijk van hoe moe ze is, gaat ze vrij snel of wat langzamer slapen. Nu ze af en toe 1 slaapje van 1,5 uur doet smiddags, is ze s avonds zo moe dat ze om 7 uur gelijk vertrokken is. Heeft ze 2x geslapen en het 2e slaapje wat later op de middag, dan slaapt ze ook niet gelijk om 7 uur, maar daar proberen we dus al weleens op in te gaan door iets later te beginnen met alles. Dus door haar iets langer op te houden. Dan ligt ze er uiterlijk om 8 uur in.