Echo van heupjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gumpie1709, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

De radioloog zei vanmiddag gelijk 'alles lijkt goed'
    maar ik dan weer als 'wantrouwend persoon' .. de CB arts zei dat er wat lengte verschil was in de beentjes. ik zie het ook wel (of alleen nu ik het weet) de knieholte zit bij de ene ook wat hoger. Maar de huisarts zag het niet. Maar met zo'n echo kunnen ze dat ja niet zien. Vanmiddag is er gewoon echt een echo gemaakt van de heupjes.

Nu vraag ik me weer af. Hoe zit het nou weer met die beenlengte. Moet ik de CB arts of de huisarts geloven. Ik heb het idee dat ik het zelf ook zie in de beentjes.. *zucht* Soms wordt ik heel moe van mezelf ;)

2. tuc

tuc Niet meer actief

Wij moeten over een paar weken ook,omdat mijn zusje vroeger HD heeft gehad. Fijn,om te horen dat het zo gepiept is.

3. girly84

girly84 Lid

6 jul 2012
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij moeten in juni een echo laten maken van mijn zoontjes heupjes. Hij is dan 3 maand.
    Heb zelf ook in een spreidbroekje gelopen en direct aangegeven bij de verloskundige.
    Ben in het ziekenhuis bevallen en kreeg daar direct een verwijs mee voor over 3 maand.

Blij om te lezen dat de echo niet veel voorsteld!

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ik snap nog steeds niet waarom de CB -arts zei dat ze lengteverschil zag. en de huisarts niet. Heb net nog even gekeken maar ik zie het ook. Als er niks met de heupjes blijkt te zijn wat kan dat lengteverschil dan betekenen?

5. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Hè wat vervelend altijd die tegenstrijdige mensen, de 1 zegt dit en de ander weer dat!! Ik kan daar zo onzeker van worden!!

Gelukkig was de echo van de heupjes goed dat scheelt al!!
    Hou het gewoon even in de gaten met die beenlengte, misschien is en z'n ene beentje wat sneller gegroeid ( weet niet of dit echt kan hoor)!!
    Vertrouw je het niet laat je er gewoon nog een keer iemand naar kijken!!

Succes xxx

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

thanks!

ja ik kan daar ook erg onzeker van worden.

weet ook niet of het uitmaakt beenlengteverschil. misschien trekt het wel weer bij? we zullen zien.

Deel Deze Pagina