Ik ga zo naar Portrait Place om een buikfoto te laten maken. Ze hebben vanochtend gebeld dat ik geen strakke kleding aan moet trekken, omdat je anders het stiek in je buik ziet staan. Dat gaat nog wel lukken, maar dan het volgende. Ik heb van die mega onderbroeken, van die dingen waar je in verdrinkt, hihihi. Das natuurlijk niet echt handig. Zouden jullie een heup onderbroek aandoen, die eronder valt?
Daar zou ik inderdaad wel voor kiezen! Ik heb er ook al over na zitten denken, ik wil in januari foto's laten maken.... Het elastiek van die grote "tenten" zal anders ook in je buik staan denk je niet? Dus mijn advies zou inderdaad zijn, trek een zo klein mogelijk onderbroekje aan Heel veel plezier vanmiddag! Marian
Ik had bij de zeeman van die heupbroeken gekocht. Stond erg mooi, en eigenlijk waren er weinig foto's waar mijn billen etc opstond. (kijk maar op mijn website) Oh en nog een tipje, het is leuk om een speentje die je al heb, of een knuffel die je gaat gebruiken, mee te nemen. Dan worden de foto's nog specialer. (zie mijn foto met het konijntje) Veel plezier!
Bedankt voor de tips! Ik heb nog wel een net onderbroekje (toevallig geen string dus das ook wel fijn). Ik heb niet echt een knuffeltje ofzo, maar draag al wel sinds een week of 18 een bola, dus misschien laat ik die wel om.
Wat doe je boven aan? Ik wil graag ook zulke mooie foto's laten maken( ook rond 36 weken) . Dan samen met mijn vriend erbij. Maar ik vraag me af wat je dan juist aan de bovenkant aan doet. Is een bh alleen niet te bloot?
Niets aan van boven, maar dan bv je man of vriend zijn arm of handen voor je borsten? Of je eigen arm voorlangs geslagen, kan erg mooi zijn. Succes en laat je weten hoe het gegaan is?
hoi daphne, veel plezier bij de fotoshoot, enne witte kleding meenemen is erg leuk voor het contrast. heb ik ook gedaan. mss iets van kerstassecoire ofzo. of een echt jongensdingetje bv autootje ofzo voor op je buik als je ligt! zijn maar wat ideetjes hoor. gr saskia