Dag dames, Vandaag mijn eerste echo gehad met een termijn van 8 weken en 2 dagen door eerdere miskraam. Blijkt dus dat ik al veel verder ben terwijl ik gewoon ongesteld geworden ben en zelfs de nuvaring 3 weken heb gebruikt. In mijn derde zwangerschapsweek had ik een cb test gedaan die niet zwanger aan gaf. Ik kan nog steeds niet geloven dat er al een heel kind in mijn buik zit. Ik zal de echo foto erbij plaatsen. Alles zit er op en eraan dus ben super blij!
Mooi hoor! Zo zie je maar weer; de standaard berekeningen aanhouden kan niet altijd. Ik had het ook in begin van huidige zwangerschap; termijn moest aangepast worden en het lijkt erop dat ik tijdens mijn laatste menstruatie zwanger ben geraakt . Gefeliciteerd!
Dankjullie wel dames!! Ben idd zo blij dat ik bijna de grens heb bereikt. Het is voor mij ook allemaal nieuw want het is mijn eerste kindje. Jla80 dat is ook gek, tijdens de menstruatie. In welke week kwam jij er achter dat je zwanger was dan?
Wauw dat is fijn. Gefeliciteerd Dan ben je zonder het te weten al die vervelende wacht weken al doorgegaan
Ik heb wel moeten wachten hoor maar het bleek dus dat ik 3,2 weken verder ben. Dat is heeel erg fijn want wachten duurt altijd lang he. @beeb87 ik zou heel graag willen weten wat het is moet nog wel even wachten tot 1 juni maar mijn onderbuikgevoel zegt (nu ik de echo gezien heb) een jongen. Daarvoor dacht ik een meisje. Spannend!!!!
Gefeliciteerd! De echo is zo duidelijk, hopelijk helpt het om het toch te geloven en kan je genieten van je zwangerschap.
Ik ben zo benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte wat het geworden is! Iedereen bedankt voor de felicitaties en lieve woorden. Liefs