Wie ook 20 weken echo in Vlissingen gehad?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door angel68, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel68

angel68 Lid

6 mei 2007
    12
    0
    0
    Hallo,

A.s dinsdag heb ik mijn 20 weken echo in Vlissingen. Kan iemand mij vertellen hoe het daar in zijn werk gaat? Krijg je ook een dvd mee of alleen maar foto's en kijken ze ook naar het geslacht of moet je daar specifiek om vragen?

2. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik heb van dévana en bastiaan allebei mijn 20 weken echo's in vlissingen gehad.

je bedoeld toch bij het echoburo??

je krijgt foto's mee,en als je zegt dat je het geslacht wilt weten,kijkt ze zeker wel voor.

ik vind het een hele lieve vrouw die de echo's doet.

heb bij haar ook mijn pretecho laten maken van dévana.

bij bastiaan lag mijn placenta aan de voorkant,en zei ze ook meteen,dat het zonde van het geld was,om dan een pretecho te laten maken,omdat je de kleine dan niet goed kon zien.
    wat ik wel heel netjes vond van haar.

je krijgt dus geen dvd mee,maar ze neemt wel de tijd voor je,en ze verteld heel goed wat ze ziet,en laat dat ook mooi aan jou zien.

als je naar het ziekenhuis in vlissingen toe moet voor je echo,zijn ze daar wat sneller,en hebben ze minder tijd voor je.

heel veel kijkplezier dinsdag.

gr tamara

3. angel68

angel68 Lid

6 mei 2007
    12
    0
    0
    Hoi,

Ik denk dat ik gewoon naar ZH Walcheren moet. De echoscopiste is op vakantie, dus ik krijg mijn 20 weken echo nu van een gyn daar, volgens mij van dr. Moorthamers. Baal er wel van dat ze er niet is, want ben ook bang dat het nu waarschijnlijk anders zal lopen. We hopen er maar het beste van en dat hij genoeg tijd voor ons zal vrijmaken.

Bedankt voor je reactie.

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hoi angel68.

hoe is je echo gegaan in vlissingen??
    hebben ze een beetje de tijd voor je genomen??
    was ff nieuwgierig daar naar.

gr tamara(tammy77)

5. angel68

angel68 Lid

6 mei 2007
    12
    0
    0
    Hoi Tammy,

Ik had dr. Moorthamers? De beeb lag helaas in stuit, dus hij kon heel lastig het geslacht zien. Hij dacht een meisje, maar ja daar ga je geen muur roze mee verven ;) De rest van de echo ging zo soepel dat we al na een min of 20 buiten stonden. Dat was wel jammer. Kreeg een stuk of 8 foto's mee, maar vond het wel jammer dat hij geen foto had genomen van toen hij het geslacht raadde. Wat ik ook jammer vond is dat hij het hartje niet heeft laten horen, maar alles zag er heel erg goed en gezond uit en dat is toch nog altijd het allerbelangrijkste!

6. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    gelukkig was alles goed.

idd jammer dat zo snel weer buiten stond.
    ik heb bij bastiaan de laatste 6 weken bij de gyn en vk gelopen in het ziekenhuis in vlissingen.
    moorthamers is idd heel snel met alles.

misschien kan je bij het echoburo in vlissingen nog een mooie pretecho laten maken.
    zij doet wel moeite om het geslacht te zien.

geniet van je zwangerschap.
    groetjes tamara

Deel Deze Pagina