Ik ben momenteel 30 weken zwanger en de baby ligt met de hoofdje naar beneden, kan de baby alsnog omdraaien en zijn ligging veranderen tot 35 weken? Groetjes, orchidee
Bij ongeveer 33 weken neemt de baby zijn ''definitieve'' positie in. Het kan dus bij 30 weken nog wel draaien.
volgens mij is het zo dat als een kindje nu met zijn hoofdje naar beneden ligt dat er dan een grote kans is dat het zo blijft liggen. Als je kindje nog in stuit ligt gaat het ws de komende tijd z'n definitieve houding opzoeken (en hopelijk draaien). Zo is het mij iig weleens uitgelegd. Dus denk dat je goede kansen hebt dat hij/zij zo blijft liggen!
Ja hoor kan nog prima, mijn eerste draaide met 35 weken weer in stuit en met 38 weken weer terug. (dat deed behoorlijk zeer)
Hier draait het mannetje/vrouwtje nog regelmatig van stuit naar hoofdligging, en andersom; en ben 31w3d zwanger. Elke keer als hij/zij goed ligt, hoop ik dat er daarna niet meer gedraaid wordt, maar 's nachts is het toch vaak raak hopelijk zal de beeb uiteindelijk goed liggen!
Dus het heeft niks mee te maken als de baby met de hoofdje beneden ligt en zo blijft, want ik voel ook regelmatig golven in mijn buik dus ik denk dat hij draait.
't Kan wat lastiger zijn nu voor de baby om nog om te draaien (van stuit naar hoofdje omlaag is makkelijker), maar onmogelijk is het zeker niet.
Ik heb gisteren ook de 30 weken echo gehad in het ziekenhuis en ik heb het gevraagd aangezien die van ons ook met het hoofdje al naar beneden lag. Ze zei dat het meestal zo blijft liggen maar dat het nog wel met het kontje draait en dat is wat je meestal wel voelt.
Met 30 weken lag ie hier goed, en met 32 weken lag ie in stuit. Met 33 lag ie weer goed, maar het zou me niks verbazen als ie nog even blijft draaien...
28 weken goed, 32 weken stuit 33 weken weer goed....en nu denk ik weer in stuit...hij draait hier nog goed rond hoor....
Ik denk dat mijn baby zich niet makkelijk meer gaat draaien in plaats van draaien is hij druk bezig om zich naar beneden te wringen uit te komen
Fijn orchidee!!! mijn baby lag afgelopen maandag goed¨, maar voel nu duidelijk dat hij/zij is gedraaid :s.