hoi dames ik zet het even hier neer want ik denk dat jullie het miss wel weten aangezien de meeste van jullie hier zwanger zijn ! half dec (weet de datum niet meer) ben ik ongi geweest. was uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en mijn ei uigerekend dat was 3 jan. voel mijn ei ook altijd duidelijk,12 dagen daarna had ik 4 dagen bruin verlies als ik dus een cyclus zou hebben zou die wel heel kort zijn 12 dagen toch ? nu is mijn vraag of het in nestelings bloed geweest zou kunnen zijn ? of miss heeft iemand dit voor dat je zwanger raakte ook zo gehad. heb wel wat kwaaltjes weet nie of ze bij een zw s horen vet haar bloedend tantvlees dorst buik krampen rechts onder ,achtbaangevoel vaak plassen na t avond eten gevoel of t eruit moet borrelende darmen op gezette buik onder in kei hard heeft iemand dit ook gehad en kan die vertellen wat t is thnx
Ik heb ook 12/13 dagen na begin menstruatie innestelbloedingen gehad die een dag of 4/5 aanhield. Toen stopte het op de 27e dag (ik heb een hele strakke cyclus) werd ik niet ongesteld en de dag erna een positieve test dus kan heel goed raak zijn bij jou hoor.