bevallen angst of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anita22v, 2 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo allemaal

    ik heb een vraagje
    ik ben nu bijna 21 weken zwanger van een tweeling ik heb al 2 kinderen ,maar nu ik van een tweeling zwanger ben zie ik heel erg tegen de bevalling op ik ben best bang voor de bevalling nu zegt iedereen maar van stel je niet aan je hebt al 2 bevallingen gehad een 3de kan je ook ,maar toch ben ik best bang ervoor nu . kan het zijn dat ik nu bang ben omdat het er 2 zijn ik weet het niet ,maar weet iemand wat ik er tegen kan doen????????
    maar daar in tegen ben ik er ook bang voor dat het keizersnee of zo wordt want dat zou ik helemaal erg vinden .... dus ik zit een beetje in twee strijd met mijn gevoel . ik hoop dat iemand me advies kan geven..

    groetjes anita
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Een kleine troost of steun, vanwege je tweeling kom je wel onder "strengere" controle. Vaak krijg je da ook iets vaker een echo zodat je precies weet hoe je/ze er voor staan/liggen. Maar waarom kijk je niet eens op site's die speciaal op tweelingen gericht zijn? Daar zullen ongetwijfeld meer vrouwen zijn die met dit bijltje gehakt hebben.

    Sterkte met je twijfels, maar maak ze in ieder geval bespreekbaar.

    Groetjes
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Voor vragen over hoe de bevalling zou verlopen bij een tweeling kan de verloskundige misschien ook antwoorden geven.
    Ik begrijp heel goed dat je het erg eng vind, maar het loopt vast wel los.
    Een keizersnede is natuurlijk wel eng, maar ik heb het ook gehad en het viel mij allemaal 100% mee hoor.

    Ik hoop dat je antwoorden krijgt.

    Groetjes Jolanda
     

Deel Deze Pagina