Ikheb straks om kwart voor 5 mijn eerste echo om te kijken of het vruchtje intact is maar dit staat er op mijn papiertje; transvaginaal vanaf 6 weken amenorroe betekent dat nou dat ik een vaginale echo krijg? ik dacht dat dat alleen bij een korte termijn was en niet meer als je net als ik nu rond de 8/9 weken bent.. ik hoop dat iemand me kan helpen.. wel erg fijn om te weten of ik in m'n nakie moet of niet
Uitwendig kunnen ze het dan nog niet altijd zien. Vaginaal is ook altijd mooier om te zien Wat ze nu preccies gaan doen durf ik je niet te zeggen. Maar het valt beide reuze mee hoor
nou weet je wat het dus is... vaginaal vind ik niet erg.. maar ik heb het daarzo niet geschoren.. niet dat het nou een groot bos is maar toch
Denk dat ze wel meer zien daar hoor Figuurtjes, lettertjes,bushbush, kaal, slecht geschoren. Daar kom je niet voor Die mensen zien er zoveel per dag die letten daar niet op joh.
Ik schaamde me nog meer..ik had me wel geschoren maar ik dacht dat ik korter zwanger was dus ze ging ook via vagina een echo maken alleen had ik ervoor nog even gezellig gedaan met vriendlief.. heb me wel gewassen maar toch.. als ik van te voren wist dat ze die echo vaginaal ging doen had ik niet ervoor gezellig gedaan
hahahah prachtig fightforlove! nu vind ik het meteen een stuk minder erg! en ze zien er natuurlijk ook wel tientallen op een dag ja.. dat is ook weer zo, maar goed, straks vinden ze mijn een stoppelige muts (letterlijk en figuurlijk)
Ik denk dat zodra die man/vrouw thuis komt gelijk zegt tegen de partner van: Goh schat wat ik nou toch heb gezien!!!! Nee geniet ervan!! (wat er op t scherm te zien is he)
och jullie hebben echt gelijk.. kan nou niet zeggen dat ik zo'n bijzondere muts heb.. gelukkig maar dan hoeft het ook niet tijdens het avondeten overlegd te worden bij hun thuis. ik ben echt zenuwachtig, zo benieuwd naar de kleine frummel en ergens ben ik natuurlijk ook bang dat er slecht nieuws is maar daar wil ik niet vanuit gaan. mijn vriend is erg positief gelukkig en ik denk dat het ook wel goed zit.. kan me eigen niet voorstellen hoe het is om je kleine voor het eerst te zien...wat moet dat leuk zijn!
Ik had het bij mijn eerste echo ook... eerst proberen via de buitenkant maar de beelden waren niet goed... geloof me, als je die kleine ziet vergeet je echt alles... geniet ervan...
nou ik heb eens een inwendig onderzoek gehad en dat is me ook wel meegevallen.. en dat was uiteindelijk voor niks, dit is voor iets erg leuks ik denk dat ik misschien wel een beetje emotioneel ga worden als alles goed is.. ben zoiezo erg emotioneel bij de reclame van coca cola(?) zie je een hond buiten in de sneeuw zitten met kerst, dan krijg ik al tranen in m'n ogen.. even offtopic
De eerste keer dat ze hier noemde: "Ik kan uitwendig niet genoeg zien, we gaan het inwendig proberen" dacht ik dat ik een beroertje kreeg. Ben best 'preuts' opgevoed dus niet echt gewend ergens uit de kleren te stappen en de eerste keer vond ik dus best even -bbrrrr- maar al snel werd het een wekelijkse aangelegenheid en kan ik er wel om lachen, zolang alles op het scherm maar goed is . Succes ermee!
Voor niks lopen stressen... ze deed meteen uitwendig en de frummel was perfect te zien!! Prachtig kloppend hartje en hij bewoog zelfs al! Wat geweldig zeg
om die reden wil ik inderdaad daags voor de controle niet vrijen met vriendlief... hier in Duitsland wordt nl bij iedere controle ook gecheckt of mn baarmoedermond nog gesloten is.... en dat moet uiteraard inwendig gebeuren