Hallo allemaal ! Ik ben erg benieuwd of meerdere van jullie dit mee gemaakt hebben. ik Loop bij de gynaecoloog en die beweerde met 19 weken een meisje : Bij gynaecoloog 1 20 weken een jongen : bij pret echo bureau 24 weken een Meisje : bij Gynaecoloog 1 26 weken een Meisje : bij Gynaecoloog 1 29 weken een Meisje : bij Gynaecoloog 2 (een andere dus) Deze laatste gynaecoloog 2 had trouwens het geslacht bij mijn zoontje nu 1 jaar goed voorspeld ! Nu heb ik dit aan het Pretechobureau verteld en die zien ons heel graag terug want die heeft dit nog nooit eerder meegmaakt. En zijn nog steeds overtuigd dat ik wel een jongen verwacht! maar willen het wel zeker weten. Ze had namelijk zelfs het piemeltje opgemeten en die was 6 mm. maar de Gynaecologen kunnen beide geen balletjes en piemeltje vinden. Nou weet ik dat mijn zusje extreem opgezwolle schaamlipjes had bij de geboorte en de binnenste schaamlippen leken een mini piemeltje. Any way wij gaan aankomend weekend weer naar het pret echo bureau die een jongentje voorpelde. En ben benieuwd of het nu een meisje is, en anders weten we het ook niet meer hoor ! Het kamertje heeft grote turgouise Bloemen op de muuur,...dus moet voor beiden kunnen toch ! Wie herkent? En wat kon die 6 mm piemel dan zijn? een vinger? Dit is de foto van het echo bureau http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=48725 (de linker kant van het geslacht is witter dan op de echte foto)
ik zie eingelijk helemaal niks op de foto, maar ik denk dat het een meisje wordt en dat ze het bij de pretecho verkeerd hebben gezien. helemaal omdat je je zusje dit ook had. en denk niet dat die 6mm een vinger is hoor. volgens mij is er echt een groot verschil tussen een piemeltje en een vinger
hmmz ik denk toche cht dat je een meisje krijg als je ziet dat het door de pretecho bureau fout is geschat en door zoveel gyn afspraken word gezegt meisje zou ik toch echt uitgaan van een meisje
bij mij niet,het was overduidelijk een jongen . en ik moet zeggen dat mijn echo van het geslacht er heel anders uitzag dan bij jou
Wel raar he, dat er best vaak een vergissing gemaakt word. NU moet ik zeggen dat hoeverder ik zwanger ben, hoe slechter ik zelf dingen herken ! maar de Gynaecologen juist beter !
Jij bent idd niet de eerste die dat denkt ! Bijna iedereen denkt een meid. Behalve het echobureau dus...Maar daar moeten we vandaag naar toe voor een second opinion ! Echt spannend heb er zelfs minder goed door geslapen, stom he ! Ik houd jullie uiteraad op de hoogte
okee ben ikt och echt 1 van de weinige die denkt dat het een jongentje ook is ben benieuwd wat het word
haha omdat mijne cho er heel anders uitzag van een meisje toen.. vind alleen beetje onduidelijk te zien maar waar dat pijltje staat vind ik op een piemeltje lijken... haha maar ik zal wel helemaal fout zitten hoor ... heb je nog meer echo foto's of niet?
ik heb nog nooit gezien dat ze op deze manier een geslachtsfoto tonen, meestal doen ze dat vanuit een andere hoek maar ja, weet niet hoe ze nog meer hebben gekeken. meestal bij geslachtsechos kijken ze vanuit meerdere posities, of dat proberen ze. en volgens mij zwellen de geslachtsorganen pas later op in de zwangerschap, richting het eind. maar ze zullen het ongetwijfeld goed gaan bekijken
Bij mij is het verkeerd voorspeld. Met 18, 22 en 26 weken een meisje, met 26,5 weken een jongetje. Ik zie niets in de foto, hoe moet ik kijken?
hallo, bij mij hebben ze ook een foto gemaakt van het geslacht zelf. zag je alleen het geslacht en was overduidelijk een jongetje, moet eerlijk zeggen dat de foto van jou wel een beetje raar genomen is om het geslacht te kunnen zien, ze hadden toch ook meer van onder kunnen knippen zodat je er recht tegenaan kijkt? groetjes
Hallo dames, daar ben ik weer ! Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden ! Zaterdag dus weer terug geweest (30 weken zwanger) voor de 7e geslachtsbepaling ! (erg he,haha) En binnen 1 seconde zag de echoscopiste het ! Een BROERTJE voor ons nu nog kleine ventje. Dus geen meid nee...een jongen ze kon zelfs laten zien de de balletjes al waren ingedaald ! de piemel was nu 1,4 cm lang.. En,,..verder heeft ze ons een hele mooie 4d echo gegeven ze was 30 min bezig maar voor het geslacht was ze de eerste minuut al klaar ! Het echo bureau is echt aan te raden. Ze genieten erg van het werk wat ze doen,. en dat maakt het voor de zwangere papa en mama'a erg fijn ! Dus geen meisje...maar een JONGEN !!!! Ben erg benieuwd hoe lang de Gynaecologen het nog fout gaan hebben. Ik heb zulke overduidelijke foto's !! En het kindje woog trouwens al 1539 !!! (moest ik even kwijt)
jeetje,dus toch!. had ik niet verwacht hartstikke leuk,gefeliciteerd! ga je ook een foto gezet in je album?