Nou Asrie vertel eens,hou je nu minder van je zoon omdat het een jongen is dan? Neem aan van niet toch? Ik kan je gevoelens gewoonweg niet begrijpen Hoe moeten je zonen zich later voelen als ze erachter komen dat jij liever wilde dat het meisjes waren? Denk dat een hoop mensen gezegend waren met een dochter en 2 van die lieve mannetjes.
Je weet toch voordat je zwanger wordt dat de kans op een jongen even groot is als een meisje? Sorry, maar ik kan me hier dus wel kwaad over maken. Er zijn genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen en jij zeurt over het geslacht. Wees blij dat je een gezond kindje krijgt! Ook al heb je slechte ervaringen met mannen, daar kan dit jongetje toch niets aan doen? Of ga je er vanuit dat dit ook zo'n nare kerel wordt? Belachelijk dit...
ze wil geen jongentje meer omdat ze al een jongen heeft die gedrag stornis heeft en ze vind het geen reet aan om met auto,s en noem maar op tespelen de jongentjes in haar famillie hebben allemaal een gedrags probleem en ze weet nu al dat dit kind het ook al zou krijgen
Alleen de jongens hebben dat? meisjes niet in die familie? Ze heeft zelf de gok genomen, dus moet ze er ook mee leven...
Helemaal mee eens ! Gaat nergens over je weet toch waar je aan begint ? Of het nou een jongentje of een meisje word wat maakt dat uit, als het maar gezond is ! Een kennis van mij was 2 weken verder zwanger als mij nou bleek bij haar 8 weken echo dat het hartje niet meer klopte maar het vruchtzakje had wel al de grootte van 15 weken.Nou blijkt uit een onderzoek dat ze alleen maar meisje kan dragen en geen jongens.ze heeft gelukkig een mooie dochter maar ze zijn nog steeds bezig met een tweede van haar kant kan ik wel begrijpen dat ze graag een jongetje wil (nog een meisje is ook goed) want bij elke miskraam die ze krijgt weet ze bijna 90% zeker dat het een jongen was. Haar geval snap ik wel !
Sta ik niet van te kijken dat haar zoon een gedragsstoornis heeft. Zou ik ook krijgen als ik een zoon van haar was
is inderdaad een heel ander verhaal. Maar zo zie je wel het verschil waarom zei een meisje wil en mijn kennis graag een jongen.Mijn kennis haar reden is duidelijker als dat van haar. En gedragsstoornis..Vind nie gek
Tjongejonge, echt een beetje jammer dit....... Ik ga er dan ook niet veel over zeggen, dan zit ik me alleen maar boos te maken.. Waarom begin je aan nog een kind als je sowieso geen jongetje meer wil?!?! Sorry hoor! :x Wie zegt er dat dit verhaal niet nep is? Zijn er dan echt mensen die zo denken? Ik kan er niet helemaal bij geloof ik..
Toen ik net zwanger was, was ik er heilig van overteugd dat het een meisje zou worden. Tijdens de echo kregen we echter te horen dat het een jongen was. Ik had wel even zo iets van...geen geprul met de haren en zo. Maar mijn kereltje is nu 5 maanden oud, en ik ben heel blij en trost op hem. Hij is gezond en dat is uiteindelijk het belangrijkste wat telt!
snap dat het vreemd voor je aanvoelt nu... maar je zult zien, je hebt nog 20 weken om te wennen aan het idee dat het een knul is! Als hij eenmaal geboren is zou je niks anders meer willen!
Ze heeft problemen met het andere geslacht in het algemeen, dus niet met haar zoontje maar voor namelijk met mannen (als ik dat zo uit het verhaal op pagina 2 ophaal) damn..dan snap ik niet hoe zij zwanger is geworden als ze vervelende ervaringen met mannen heeft. Heb ik iets gemist met nieuwe wetenschap dat je tegenwoordig ook zonder een man zwanger kan worden!?! Een moeder van twee kinderen, en dan kunnen zeggen dat je absoluut geen zoon wil..waar is de wijsheid tegenwoordig gebleven?
ik kan ook geen jongetjes dragen omdat ik draagster ben van een afwijking in mijn chromosomen,waardoor jongetjes een zodanige afwijking hebben dat hij geen normaal leven zou kunnen lijden,ik heb 2 miskramen gehad voor dat de eerst is geboren en dat waren ook jongetjes dat weet ik zeker. ik ben nu zwanger van onze 3de dochtertje en het gaat prima het ziet er goed uit allemaal,24 april krijg ik een uitgebreide echo gaan ze alles na kijken. ik loop dus ook met deze zs in het wkz in utrecht en het bevalt me prima wordt er goed begleid en alles wordt in de gaten gehouden. ik kan erg kwaad worden als iemand zulke dingen zegt dat ze liever geen zoontje wilt omdat ze nare dingen heeft mee gemaakt met het mannelijk geslacht. ik heb zelf ook een hoop meegemaakt kwa mannelijk geslacht,maar als ik een zoontje zou krijgen ben ik super happy mee het is je eigen vlees en bloed toch.
Ja groot gelijk.Ik heb haar vorige week nog gezien, en nu blijkt dat zei ook een draagster is van afwijkingen in haar chromosomen. Ik had haar dit bericht laten lezen en ze werd echt boos.Ik kan er ook echt niet met me verstand bij.Je mag blij zijn dat je kinderen kunt krijgen. Vind het wel erg jammer voor jou en me vriendin.En gun het jullie heel erg ! Wel mooi dat je weer zwanger bent van een meisje!
ik kan me voostellen dat ze erg boos werdt ik werd ook rood gloeiend,elk kindje is een wondertje. dat belooft hier straks wat met 3 meiden voor je vriendin veel sterkte en suc6 toegewenst.
wat ik niet begrijp is dat als je weet dat meerdere topics over dit onderwerp gesloten zijn je toch nog eentje gaat openen. ik weet niet wat tS hiermee wil bereiken maar volgens mij heeft ze een plaat voor haar hoofd, anders blijft ze dit soort topics niet openen
Als moeder van een gezonde zoon en dochter kan ik zeggen dat beide leuk zijn om te hebben.... moeilijk hoor, dit.
denk dat het gewoon nep is ofzo, aandacht vragen? Ik blijf dat denken omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen zo'n gedachtengang hebben