Ik moest met de echo van 11 weken ook met een volle blaas komen.. Echo van 13 weken ook, 20 weken niet en met de pretecho van 27 weken weer wel Met die pretecho was ik blij dat ik het gedaan had, de baby lag al zo diep tussen mijn bekken met haar gezichtje dat als ik met lege blaas was gekomen, je het gezichtje al half niet meer kon zien Het is inderdaad niet fijn als je nodig moet plassen en ze zitten met zo'n ding op je blaas te drukken.. Mjaa.. tis voor een goed doel En je geniet er zowieso wel van, of je nou nodig moet of niet
hihihi herkenbaar, bij mn eerste had ik nog iets wat leek op een bekkenbodem maar toen liep het spreekuur een uur uit haha dus zat me daar toch benauwd te wezen maar nu dus met 10 weken een echo...pfff na 1 glas kan ik al naar de wc dus 2 glazen gedronken en gauw de auto in de echo was niet mega helder maar het was wel te doen succes bij je echo dinsdag
Ik wist het ook niet met de echo van 7 weken die mijn vk maakte. Heb toen van haar een flesje water gekregen en moest die opdrinken. Daarna was alles gewoon goed te zien.
het verloop nou een liter gedronken een uur tevoren begonnen en rustig gedronken we gingen die kant op en ooohhhh t deed zo pijn kon niet zitten kon niet staan ik daar ff een beetje laten gaan op de wc want zoooo harde druk komt de echoscopiste... ooh zegt ze laat er maar een grote druk aflopen hoor.... dus ik mn blaas half leeggeplast en toen begon de echo... alles ziet er goed uit... de indicatie was ook precies 9 week en 1 dag net als de berekening van de dokter, uitgerekend op 30 april t kindje is nu wel 2,27 cm groot ^^ hartje klopte ook dus ik ben helemaal blij