Echo voor curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Najet, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Bij mij deden de pilletjes helemaal niks , ik heb ze 2x gehad en 2x niks , ik had al veel rugpijn en kreeg na die pilletjes nog meer rugpijn ...
    En de curretage stelt zoals trees zegt niet zoveel voor , ik heb hem vorige week gehad en heb alleen nog rugpijn maar weet niet of dat van de curretage komt en ben alleen nog moe , maar da'slogisch , er komen een boel spanningen vrij en je hormoonhuishouding wordt ff helemaal door elkaar geschud ....

dikke knuffel.....

2. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hai meiden,

Ik heb gisteren pillen gekregen( van het ziekenhuis) om in te brengen...ik wilde wachten tot vrijdagochtend...omdat ik woensdag geholpen ben door een oude vriendin die shiatsu geeft. Ze gaf me 80% dat het binnen 2 dagen los zou komen nadat ze bij mij wat druk heeft uitgeoefend op bepaalde plekken ( rug,enkel en handen)...morgen zou het twee dagen geleden zijn.

Vanmiddag zat ik op mijn werk en toen begon de krampen...ik heb mijn directe collega verteld dat het waarschijnlijk zou begin...en ben meteen weggegaan. Nu ben ik thuis en verlies bloed en heb krampen (lichte)...het doet niet pijn en asl het zo blijft ( wat ik niet denk) is het goed te doen.

Ik ben blij dat mijn lichaam zelf heeft aangegeven dat het nu klaar is...

wat een lang verhaal...ben blij dat ik me hier kan uiten.

Liefs Najet

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Najet , hoop dat je lichaam het helemaal zelf kan doen , heb je een controle echo staan ?

Veel sterkte meid !

4. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hi

Nadat t gisteren is begonnen met bloeden en krampen heb ik vandaag toch die pilletjes ingebracht...omdat het elke keer stopte en weer kwam ( ik werd r gek van)

Ik heb volgens mij zojuist mijn vruchtzakje verloren...ik heb het uit t toilet gevist en goed bekeken( Het leek op een soort lijmklont) ik zag een strengetje...ik was best even van de kaart ( dus zo zag 't eruit wat ik bijna 12 wken in mijn buik heb gedragen)

Ik heb r verder geen afscheid van genomen ofzo maar wel een foto van genomen. En nu is het weg...

Eeb beetje vreemd maar wat ben ik opgelucht dat het voorbij is....

Bedankt voor jullie aandacht en steun!

Liefs Najet

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Is niet vreemd Najet , je kunt nu weer verder gaan .....

liefs marjon

Deel Deze Pagina