Hallo, Ik had al eerder een berichtje gestuurd dat ik steeds last had van bruine afscheiding alleen nu ging ik vanmorgen vroeg naar de wc en toen verloor ik bloed en nu is het weer bruin. moet ik mij nu zorgen maken? Groetjes
Heb je ook een idee wat die dan doet? want het is nu weer bruin dus denk als je 1 keer bloed verlist het dan wel doorzet toch? Groetjes
Ik heb 2 x bloedverlies ehad en de vk heeft even gekeken (ja even down under maarb ja het is belangrijk!) en een echo gemaakt voor de voorzichtigheid.
He, Ik heb even gebeld en ze zei als het niet dorzet ik mij nu nog geen zorgen hoef te maken omdat het nu weer over is dus even afwachten vandaag. groetjes
wil niet pesimistisch zijn maar bij mij ging het ook bloeden na ruim 5 weken heel klein beetje maar toen niks meer met 8 weken een echo en het was niet meer gegroeid. ik hoopte dat ik een wonder had wat je soms hier leest. maar bij mij is het nu al 2x keer wonder en gewoon niet goed.
Ik bloed ook sinds zaterdagavond. Had ook eerst alleen bruinverlies. Ik ben bang dat ik een miskraam heb/krijg. Voel me echt ellendig.
Met mij is het gelukkig goed afgelopen. Ik heb zondag in het ziekenhuis een echo gehad en het hartje stevig zien kloppen. Bij mij is het een stolsel wat steeds bloedt. Ik moet een weekje rustig aan doen. @ Hen Jel; hoe is het met jou?
He meiden, nou hier nog steeds last van bruinverlies gister en vanmorgen weer wat bloedverlies heel weinig en dan word het weer bruin. moet woensdag naar vk dus afwachten maar word er een beetje moedeloos van. en denk steeds als het bloedverlies is zet het nu inmiddels wel door toch. nou ja afwachten maar. groetjes
Hallo, op zich ging het wel goed bij de vk. alleen krijg pas volgende week een echo volgende week woensdag om half 9 dus dat is ook weer spannend even afwachten nog dus. ik hou jullie op de hoogte. Groetjes
Waarom heb je geen echo gehad? Met 7 weken kunnen ze echt al wel zien of het goed is. Nu zit je nog steeds in onzekerheid?
Dat is het jammere eraan, omdat ze niets aan een eventuele miskraam kunnen doen, sturen ze je niet door voor een echo ter geruststelling. Als men dat zou gaan doen (doen ze soms bij uitzondering) zouden de premies ziektekosten een stuk de lucht in gaan. duim voor je dat alles gewoon goed is meis. liefs mamatje
toch lees ik hier op het forum dat het heeeel vaak wel gebeurd ter geruststelling enne..als de een het mag moet de ander het toch ook mogen.
ja maar dat is simpelweg afhankelijk van je vk of ha. vele kiezen er voor om het niet te doen met als reden dat je er toch niets aan kunt doen, en dat ze niet iedereen kunnen geruststellen door ze door te sturen voor een echo. die van mij deed het (gelukkig) wel, maar de meeste jammer genoeg niet. dus ja, jammer genoeg gaat het niet op door te zeggen als de ene het mag, zou de ander het ook moeten mogen. Het is geen standaard iets en elke ha - vk staat hier weer anders tegenover. Ik heb wat dat betreft een heel goede ha en ook heel lieve vk's gehad die je als het even kon wel op alle mogelijke manier geruststelden maar zo zijn ze jammer genoeg niet allemaal ingesteld
Ja ik krijg gelukkig ook morgen een echo. Eerder kon het niet. Ik had er namelijk al om gevraagd toen ik net wist dat ik zwanger was en bloedverlies kreeg. Toen zei de gyn dat ze met alle plezier een echo wou maken, maar dat ik daar niks aan zou hebben omdat er nog niks te zien was. Morgen ben ik (als ik tenminste nog zwanger ben) 5 weken en 6 dagen, en dan krijg ik een echo. Maar het zal idd wel verschillen per gyn/vk. Misschien komt het ook doordat ik al in de mmm zit?