Hallo, Uiteindelijk zijn we ZWANGER!!! Helemaal happy. De 3e IUI met menopur en pregnyl was het raak. Nu hebben we onze eerste echo in het ziekenhuis al als ik pas 6 weken en 3 dagen zwanger ben. Is dit normaal dat je al zo vroeg een echo krijg als je via IUI zwanger bent geworden? En waarom is dat? Ze kunnen dan toch nog weinig zien? Een kloppend hartje? Liefs gelukkig
Ja,dit is wel normaal...Om te kijken of de zwangerschap in de baarmoeder zit en hoeveel het er zijn over het algemeen.Een hartje zou je kunnen zien dan,maar hoeft nog niet.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb een uitwendige echo gehad waarop een vruchtje van 6,3 weken te zien was (0.75 cm) met kloppend hartje. Het kan dus wel.
Gefeliciteerd! Hier ook zwanger mbv IUI. Ik mag morgen voor een eerste echo, ben dan 7 weken. Ik zou willen dat ik eerder had gemogen. Bij ons is het niet helemaal standaard zo vroeg een echo, maar door mijn "verleden" was dit een aardig termijn.
Hier precies op 7weken. (iui+clomid) Het is om een bbz uit te sluiten en het aantal vruchtjes. Veel succes !
Wat lief dat je daar naar vraagt! We hebben een heel zwak knipperlichtje gezien, maar mooier was eigenlijk nog dat we het hartje gehoord hebben! Het was nog heel klein (5mm) en mogen over 2 weken terug. Dan 9 weken!
Wat een geweldig nieuws!!! Lijkt me zo verschrikkelijk mooi om het kindje te zien en hopelijk klopt er bij mij ook al een hardje volgende week dinsdag!!!
Nou van een kindje was nog niet echt sprake hoor. Was meer een vlekje Ik hoop het ook voor je! Ik ga duimen!!!
Hier zwanger na iui met menopur en pregnyl. Wij hadden ook al vroeg de echo. Dat was met 7 weken. Ik vond het trouwens al wel een soort pinda-achtig mensje Maar die met 10 weken was nog veel mooier! Hopelijk heb je een super echo!