Hallo. Ik ben momenteel 37 weken zwanger. Al ruim een week rommelt het erg. Veel harde buiken oa en dat terwijl ik de hele dag zit ivm rugklachten. Ben dus niet te druk. Nu is mijn stoelgang normaal niet erg snel. 2 x per week. Nu ben ik gisteren 2 x geweest. Vanmorgen van 4 tot 6 buikpijn gehad. Daarna in slaap gevallen en de normale harde buiken rest van de dag. Vandaag al 3 x voor ontlasting naar wc geweest. Zou dit iets kunnen zeggen over een naderende bevalling? Liefs.
bij mij was dat toen wel zo. moest die dag regelmatig naar de wc voor ontlasting en ben snachts bevallen.
Hm dat zou fijn zijn. Ik weet niet of het wat zegt, heb er ook last van. Eerst kon ik met moeite naar het toilet en nu moet ik om de haverklap. En ook buikklachten, harde buiken en het rommelt etc. Ook 37 weekjes, bijna 38! Ik zeg, laat maar komen!
Ik heb dat al 3 wken en de kleine man blijft gewoon lekker warm binnen zitten zegt volgens mij niets. Loop ook al vanaf 35 weken met 3 cm ontsluiting.
Elke dag is er wel een nader kwaaltje waarvan ik denk .........zou het dan nu........? Dit heeft waarschijnlijk geen betekenis. En laat die kleine nog 3 weken op zich wachten. Heb vandaag ook het gevoel alsof het hoofdje er al uit komt zeg maar. Als ik moet plassen dan heb ik het idee dat ik het moet tegen houden als het ware. Herkenbaar bij iemand??
Ik zou het niet kunnen zeggen, zelf ben ik een enorme wc ganger al de hele zwangerschap. Hoop voor je dat je niet heel lang meer hoeft te wachten!
ik hoop et niet zeg. mijn darmen rommelt nu ook een paar dagen en vandaag de hele dag heel erg moe. maar ik hoop dat ie nog even blijft zitten hoor!
Hoi Hier leegde mijn darmen zich pas tijdens de bevalling na een paar uur weeen . Succes ik hoop dat je ke kleine snel welkom mag heten. Groetjes paula