Gm meiden! Ik krijg vanmiddag een vroege echo. Ben volgens mijn berekening 6.2 wkn zwanger. Nou liep ik al 2 wkn te hopen dat de dagen snel voorbij vlogen voor de echo. Vandaag eindelijk aangebroken en nu bang en onzeker. Ben volgens mij erg dom bezig en snap mezelf niet meer. Vorig jaar augustus helaas dochtertje verloren met 23 wkn zwangerschap. Afgelopen februari kreeg ik met 7.5 wkn een echo en was helaas een lege vruchtzakje. Vervolgens afgelopen aug/sept vroege mk (5,5 wkn). Heb vandaag natuurlijk weer kans dat het nog niet te zien is. Ach ik weet het gewoon niet meer (snik)
Jla8 wat naar dat je al zo veel hebt meegemaakt. Ik snap je ongerustheid wel .ik wil je heel veel sterkte wensen en duim voor een hele mooie echo Dikke knuffel
Snap je gevoel hoor, angst dat je weer te horen krijgt dat het fout zit. Is heel normaal hoor. Maar geloof me naderhand ben je opgelucht. Zijn moment opnames waarbij je even terug geplaatst word met wat heb mee gemaakt. Vrees dat ik het volgende week ook zal hebben. Succes met je echo vanmiddag. Laat je het Zien hier??
Heel veel succes. Hopelijk is er een kindje te zien! Begrijp je ongerustheid helemaal. Hoop dat je snel gerustgesteld bent. Hou je ons op de hoogte?
Dankjewel meiden. Laat het zeker weten/ zien straks. Ben zo zenuwachtig dat ik die minimale kwaaltjes die ik had niet eens meer voel. Zo zie je maar weer wat stress en angst met je lichaam kan doen.
Met alles wat je hebt meegemaakt snap ik je gevoel volkomen!! Ik zal voor je duimen dat je een mooie echo hebt en verder een prachtige zwangerschap gaat krijgen met over hopelijk dikke 7,5 maanden een mooi kindje in je armen!! Dikke digitale knuffel
Heb mijn boontje met kloppend hartje gezien. Liep wel een beetje raar allemaal; echoapparaat zonder papier dus geen plaatje. Die krijg ik pas volgende week. Gyn is wel jaren werkzaam maar sinds kort in opleiding voor vroege echo's. Zij ziet wat rare witte blaasjes in de vruchtzak en zal later overleggen met mijn gyn en belt mij als er bijzonderheden zijn. Eigen gyn liep wel rond maar had het druk. Ze zei wel eerlijk dat zij soms dingen ziet wat voor haar ook nieuw is en heel vaak betekent het niets. Pfff heb ik weer. Nou ja, voor nu gaan we duimen.
oh wat fijn meid, maak je geen zorgen dan he? Zal allemaal niks bijzonders zijn. Snap alleen niet dat ze er dan geen ervaren iemand erbij zetten
Inderdaad. Vooral met mijn verleden lijkt mij iemand in opleiding niet handig. Maar was wel een oudere dame en wel erg lief. Ze heeft me een fijn gevoel gegeven dus voor nu laat ik het voor wat het is. Heb nu wel recht op elke week een echo maar volgende week was er alleen maar een dinsdag plek. Vond ik weer te kort dag dus over 2 wkn weer. Hopen dat het ook goed blijft gaan igg. Ga nu effe mijn bed in want had maar 2 uurtjes geslapen door puur spanning. Wat een opluchting voor nu