skivakantie al geboekt...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Thura, Dec 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    Op dit moment ben ik bijna 7 weken zwanger. In maart hebben we een skivakantie geboekt, dat stond al voor ik wist dat ik zwanger was. Hoeveel kwaad kan skien? ik was natuurlijk sowieso van plan, rustig aan te doen, maar kan ik het beter helemaal laten?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Thura,

de sport op zich mag je best doen, alleen moet je zorgen dat je niet valt of omver wordt geskied omdat je toch al wel flink op je buik kunt vallen dan. En bij skien heb je natuurlijk nooit de garantie dat je niet valt. Al kun je zelf nog zo goed skien, een ander misschien niet... De hoogte maakt op zich niet uit, al kun je wel wat sneller benauwd zijn of niet lekker worden. Dus het is naar eigen inzicht. Als je perse wilt skien zoek dan rustige pistes op en anders kun je wel altijd mee om te zonnen en te genieten op een besneeuwd terras...

Groetjes Brigitte

3. Thura

Thura Actief lid

Nov 18, 2007
    365
    0
    0
    Brigitte, heel erg bedankt! Ik denk dat maar gewoon lekker mee ga, rond die tijd ben ik 5 maanden zwanger en heb ik vast al een beetje een buik. Ik wil mijn kindje niet in gevaar brengen. Van het geld van de skipas koop ik dan een hele stapel boeken, en misschien ga ik een dagje klooien op het oefenweitje...

Share This Page