Echo vruchtje te klein !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Baylee, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Gisteren heb ik een echo gehad en volgens de berekeningen zou ik gisteren dus 6w3d zijn volgens de pc in het zh 6w5d nou ja ik hou het maar even op mijn berekeningen.

Ze zag wel gelijk hartactie op de inwendige echo maar ze kon er niet meer van maken dan dat het vruchtje 2,5mm was en de pc in het zh kon zelf nog niet berekenen hoeveel weken en dagen dat het was...
    En dit kwam dus zeker niet overeen met de 6w3d en dat terwijl ik zeker weet dat ik 13 juni een pos ovu test had en dat ik 23 juni een pos zwangerschapstest had en de 24 juni een pos cb digi !

Zou het kunnen zijn dat het vruchtje nog de groei inhaal ??
    Langs de ene kant ben ik zoo blij want heb hartactie gezien en de andere kant denk ik dadelijk gaat het mis...

En het vroegste dat zij ooit in der carriere meegmaakt heeft dat ze hartactie zag is 5w3d

wat denken jullie en wie had er ook een vruchtje van 2,5mm op hoeveel weken dagen ??

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik zag gister in een ander topic dit tabelletje staan: CRL table

Als je ziet hoe snel de groei is, zou het bij jou dus 5 1/2 week kunnen zijn lijkt me?
    Wie weet heb je een late innesteling gehad. Een kloppend hartje is het belangrijkste lijkt me!

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    thx voor je snelle reactie !

Maar 13juni op de dag van de pos ovu test geklust en 10 dagen later al een mooie pos zw test dan lijkt het mij dat die innesteling ook niet heel laat was ?
    we zullen het afwachten over 2 weken weer een echo !

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    ik had bij 6w1d een lege vruchtzak, geen vruchtje dus. Bij 7w2d had het kindje het allemaal ingehaald en liep zelfs een dag voor. bij de 12 weken echo nog 5 dagen vooruit gezet. je kunt er niks van zeggen. hartactie is super goed!

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    met 7 weken echo had ik hartactie.. maar een vruchtje die op 5 tot 51/2 week werd geschat.. weet de grootte niet van vruchtje, alleen dat vruchtje veel kleiner was dan mijn wekenaantal aangaf.

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik dacht dat ik met de 6 weken echo 6+4 weken was ... De echo berekende 6+1 weken ... Met 8 weken nog een echo was toen volgens de vorige echo 8+2 weken en de berekening daarvan liet zien 8+6 .... Ze hoeven maar 1 mm mis te zitten en je gaat gelijk wat dagen naar beneden ...

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier met 5w3d een echo gehad, en vruchtje was toen 2,3mm (bij inzoomen 2,4). Meting volgens pc kwam uit op 5+5. Bij 9 weken weer een echo, en toen 2 dagen teruggezet, en dat klopte bij de 12w echo ook.. Had overigens nog geen hartactie, en da's toch vaak wel een goed teken!

Deel Deze Pagina