we lopen een beetje gelijk op he,ik had gistern en eergister slijm gespot dus ja weer niet,we zullen het wel zien allemaal
Helaas, toen ik eenmaal helemaal geinstalleerd was met warmtedekentje en dik maandverband en pillen, hield alles op Kut wat baal ik daarvan zeg. Moest er wel 4 keer uit om te plassen ook, terwijl ik heel weinig had gedronken Nu voel ik nog wel gerommel. Heb helemaal geen zin om ergens naartoe te gaan dit weekend, bang dat het ineens toeslaat en ik niet snel genoeg thuis ben. Maar ik kan me daar ook wel aan overgeven en geduld opbrengen. Nog wel Jeetje Go4baby, echt weeën... en stolsels. Dat klinkt alsof het nu echt over is. Hoe voel je je nu? Hele dikke knuf!
Had net bloed bij het afvegen! En bijna geen krampen, erg vreemd. Maar de hel zal nog wel losbarsten...
Ja, we lopen inderdaad behoorlijk gelijk op. Hoe bedoel je trouwens weer niet? Is slijm juist niet een goed teken? Het zou mooi zijn als het voor ons allebei gelijk weer raak is. En voor dat andere meiden trouwens straks ook weer!
Hallo allemaal Hier nog niks aan de gang wat ik zo vreemd vind is dat mijn borsten zo pijn blijven doen en mijn tepels ook en vooral erg jeuken je zou toch zeggen dat dat gaat afnemen. Morgen moet ik de vk weer bellen hoe het gaat en dan zullen we wel een eventuele curretage bespreken want heb aangegeven er voor de kerst vanaf te willen zijn. Fijn dat je het gehad hebt go4baby nou op naar de eisprong! Caro en derona hoop dat het voor jullie raak is zou wel een leuk kadootje zijn nog van de sint... Ben benieuwd hoe het nu met je gaat Freesia bij een vriendin begon het ook met bloedverlies en een paar uur later begon de mk dus hoop dat het heeft doorgezet. Fijn om hier wat steun te krijgen en ook weer een beetje uit te kunnen kijken naar positieve dingen.
goudvis zolang er genoeg hormonen in je bloed blijven zitten, kun je de kwaaltjes nog blijven houden. Meiden ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.
ja ze zeggen ook zolang de hcg in je lichaam zit,kun je nog genoeg verschijnselen hebben,K8T is dat he,ben jij al aan pillen begonnen dan,? of wou je dat niet,sorry als ik er over heen heb gelezen
Hi Goudvis, bij mij was de hcg nadat het vruchtje had losgelaten al aanzienlijk gedaald. Is er al bloed geprikt om het hcg te bepalen? Pillen zoals Go4baby is natuurlijk ook nog een optie. Heel veel sterkte meissie. Ik hoop dat het snel zonder hulpmiddelen komt en anders kan ik het me voorstellen dat je het voor de kerst wil laten verwijderen.
Freesia en Go4baby, hoe is het nu met jullie? Vandaag ben ik veel aan het werk en ik zal vanavond pas weer bijlezen. Knuffels voor iedereen hier.
Hee lieffies, Gisteren behoorlijk wat krampen gehad en wat bloedverlies. Maar gisteravond ben ik als een blok in slaap gevallen en werd vanmorgen pas wakker. Geen buikpijn, geen bloed, helemaal niks. Had nog wel een vuilniszak onder mijn kont gelegd, tegen het doorlekken Kraak kraak. Weet even niet meer wat te doen. Morgen moet ik een hele dag werken, maar collega's staan standby. Zoals ik me nu voel (lichamelijk dan) kan ik gewoon werken, maar wie weet zet het toch ineens door. Zucht, dat is echt lastig hoor. Kan natuurlijk ook gewoon thuisblijven, voor iedereen duidelijk. Komt het niet, dan pillen vragen ofzo. Ik wil buikpijn en bloed!!!
Dag Allemaal, Nou, hier is het nog steeds niet helemaal over. Vanochtend om 6 uur hele heftige krampen in buik/rug en zelfs mn bovenbenen... Niet echt iets noemenswaardig (groter dan 1 cm) verloren, stomme aanstellerige baarmoeder... pfff. Na 1,5 uur was het over. Vanmiddag weer terug en toen weer een groot stolsel verloren... Dus blijkbaar was het toch nog niet leeg daarbinnen... Wanneer houdt het nou eens op. Ik ben het echt zo zat! Morgen naar het ZH. Hoop dat het er goed uit ziet anders wordt ik echt gek! Dan doen ze maar terplekke een curretage zonder narcose, want die pijn die kan echt niet heftiger zijn dan wat ik al heb meegemaakt! Alsof er iemand met een motorzaag de bloemetjes staat te snoeien... @ Freesia: hoop dat die helse pijnen je echt bespaard blijven hoor, want ik wist echt niet meer hoe ik het had. Heb zwaar gepuft en kon echt niets anders dan dubbelgeklapt op de wc hangen... En geloof me daar krijg je na een tijdje ook nog eens een enorm zere kont van! *zo klaar met zeuren, lucht weer even lekker op!*
Hè bah wat een rotbericht! Ik hoop voor jou dat je er nu echt vanaf bent. Tja, ik wacht het maar weer af, heb weer krampen sinds vanmiddag. Nog peanuts qua pijn hoor. Heb op mijn NOD een buikpijnaanval gehad waar je U tegen zegt. Okee, duurde 'maar' een half uur, maar was echt de hel op aarde. Had 112 al aan de lijn (naja liefje dan). Hoop niet op een herhaling...
Mag ik eens vragen waarom jullie niet kiezen voor een curretage? Ik heb een halve dag op het ziekenhuis gelegen en na nog een halve dag was het vloeien ook over. Ik heb totaal geen negatieve ervaring met de curretage, en je weet zeker dat alles schoon is van binnen. Groetjes Kolibri
Ik ga ook voor een curretage maar de vk wil het deze week nog even afwachten. maar sowieso volgende week wel. Woensdag moet ik weer voor een echo komen ze wil nog even kijken. Lijkt me ook niks go4baby zo`n pijn hoop dat het wel leeg is daar binnen. ik heb de dag van de echo bloed geprikt neem aan dat ze de hcg dan ook wel ff gaan meten... Derona ik ga gelijk voor de curretage met die pillen heb je ook nog niet eens de garantie dat het allemaal weg is.
Ik ga alleen voor een curretage als het echt helemaal niet anders kan. Dus als ik zou blijven vloeien omdat niet alles er op de normale manier uit zou komen. Ik kies voor mezelf voor de natuurlijke weg. Curretage is een aanslag op je baarmoeder, ook al is de ingreep voor je lichaam zelf niet zo heftig. Ook ken ik iemand met het syndroom van Asherman, en daardoor denk ik ook niet al te licht over curreteren. Je lichaam is erop gebouwd het zelf uit te drijven. Dat is en blijft het allerbeste. En het feit dat ik geen geduld meer zou hebben of baal van een dood vruchtje in mijn buik, is voor mij geen reden om te laten curreteren. Ook is een miskraam een geestelijke afsluiting van een zwangerschap voor mij. Zo, genoeg redenen?
OOh meis,wat balen zeg,en de pijn is niet prettig he,pfff ik hoop ook voor je dat alles eruit is straks dikke knuff