Echo was niet goed vandaag

Discussion in 'Miskraam' started by Nadesy, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    miss heb je het wel een keer gezegd,maar je kiest niet voor pillen?

bij mij was het met 5 a 6 weken al mis,kwamen er pas achter met 11 weken,moest dinsdag er heen,en heel stom die zaterdag begon het,

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Marieke, fijn dat het goed met je gaat. En laat die emoties er af en toe maar uitkomen hoor, lucht een beetje op!

@ Go4baby, ja ook met hoge koorts, dag of 3 lang. Ik gelijk opzoeken in mijn zwangerschapsboek. Koorts is niet echt goed voor de vrucht, griep kon geen kwaad.
    Maar het is precies zoals je zegt: een gezond vruchtje trekt zich niks aan van wat koorts!

@ Jusi, naja wat een vraag! Vast van die standaard shit, waar je nou net niet op zit te wachten :rolleyes:
    Ik zou er een heel boos verhaaltje bijschrijven ;) Maar goed, ik kan slecht tegen zulke slordigheidsfoutjes.

Krampen komen weer lekker opzetten. Ik zou mezelf wel van de trap willen gooien ;)

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    vervelend en het wil niog niet echt doorzetten he

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nee dus. Maar er is tenminste wat aan de gang. Positief blijven.

Ik zat net even heel diep in mezelf. Sprak tegen mijn lichaam: laat het los... laat het maar los...
    Beetje raar word je hier wel van hoor :)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja kan me goed voorstellen
    bij mij begon het s'ochtends met licht rozige slijm,
    en dat werd steeds wat heviger,
    en de volgende dag barste het echt los,

hoop dat je er snel van af zult zijn

6. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Derona: De gyn heeft nog niet eens over pillen gesproken. Hij zei dat als het niet via de natuurlijke weg eruit komt, ik dus vóór de feestdagen nog mocht komen voor de curretage. Dan was ik er met de feestdagen vanaf. En ik ben blij dat hij dat zei, want dat wil ik ook zo.

Ik denk dat ik die vraag gewoon open laat ofzo, het is idd zo'n standaardformulier die iedereen moet invullen voor een verdoving.

Freesia: Ik herken dat laatste stukje van jou wel, zo stond ik gisteren ook in de douche...

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja idd,daar heb je gelijk in,en de gyn ook,

8. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Ik moet even wat frustraties kwijt

Ik belde vandaag met de vk om mijn afspraak af te zeggen van de echo.
    kreeg een andere aan de lijn.
    Nou heb ik wel wat door dat ze geen voorstander zijn van curretages maar liever afwachten tot het erzelf uitkomt.

Ik geef aan dat ik daar niet zolang op wil wachten.
    Ik geef aan dat ik het gevoel heb dat het niet uit zichzelf komt.
    Ik geef aan dat ik het erop wachten helemaal niet prettig vind.

Nu heeft ze gebeld en zegt ze dat er geen ruimte meer is in het ziekenhuis voor een curretage en blalba dat ik dan toch maar moet afwachten want blabla dat is beter voor de verwerking nou ik weet heus wel wat beter voor mij is en dat is dat ik het kan afsluiten en verder kan.

Ik geloof dat dus helemaal niet he, dus heb besloten om morgen een afspraak te maken met de huisarts en dan probeer ik het op die manier wel... blegh ik ben helemaal afgeknapt. zoek volgende keer wel andere vk praktijk.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    kan me voorstellen dat je niet opzo'n antwoord zit te wachten

gewoon doen wat jou gevoel zegt meis

10. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    ja ik vind het gewoon jammer

nu gaan hun een beetje beslissen wat beter voor mij is
    nou ik ken mezelf het beste en dat is niet afwachten.

het is dat ik zo ziek ben maar anders had ik toch een partij ontploft aan de telefoon.

11. Marieke15

Marieke15 Actief lid

Jul 11, 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @goudvis, ik vind het ook een rare reactie!
    Zowel de vk als de gyn begonnen bij mij eerst over pillen (de gyn had ze al klaarliggen), maar toen ik aangaf een curretage te willen deden ze helemaal niet moeilijk. Ze vroegen alleen of ik de voors en tegens van beide methoden kende, en toen ik aangaf dat ik er goed over nagedacht had was het direct ok. Ík hoefde me niet eens te 'verdedigen' dat ik een curretage wilde.

Ik kon ook direct terecht in het ziekenhuis. Ik weet niet of dat standaars is hoor, misschien had ik wel mazzel. De vk belde direct met de gyn en vroeg of ik door mocht rijden zodat ik een half uurtje later een intake had bij de gyn. Uiteindelijk op woensdag de intake gehad, en vrijdagochtend de curretage. Had ook al op donderdag gekund. Ik weet niet hoe druk jouw ziekenhuis is, maar in mijn zh was er dus op korte termijn plek.

Beetje vreemd vind ik het verhaal van je vk wel, dus goed dat je voor jezelf opkomt :thumup:

Sterkte!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja kan me voorstellen,
    heb je ook gezegd dat je niet wilt wachten?

13. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    ook nog zoiets

ik zeg ik ben ziek griep (griep is in mijn ogen koorts, overgeven je belabberd voelen)

belt ze me op dat ze een afspraak voor morgen heeft (echo)
    ik zeg dan hoop ik dat ik me wat beter voel
    zij: nou dan moet je toch maar gaan
    ik: nou als ik me zoals nu voel kom ik de deur niet uit (waar ik ben gaat mijn emmer) en duizeligheid.

nu heb ik een afspraak voor maandag...

nou heb ik ook zoiets van dat kan wel zomaar en een curretage niet nou ik geloof er geen zak van...

zo en nu ga ik me energie sparen tot zover die er is....

14. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0

15. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    ja maar ze luisterd gewoon niet
    En daar heb ik al zo`n hekel aan ben geen klein kind meer....
    Ik weet zeker dat ik de dokter morgen dit vertel dat hij het ook belangrijk vind dat het weg word gehaald voel me veel beter als ik het af kan sluiten.

En ik vind dat ze moeten beseffen dat niet iedereen hetzelfde is
    dus ze moeten niet iedereen over 1 kam scheren...
    en dat gebeurd nu wel.

16. Hoi,

@Goudvis, wat vervelend dat je vk niet zo meedenkend en -voelend is. Kan me goed voorstellen dat je op zoek gaat naar een andere. Ik was heel tevreden met mijn vk. Heel begripvol en meedenkend. Als het weer zover is zal ik mij zeker daar weer melden. Goed plan om het via je huisarts te proberen. Heel veel sterkte.

@Jusi, wat onprofessioneel van die vragenlijst. Heel erg stom.

@Freesia, ik kan het me goed voorstellen hoor! Het is helemaal niet raar.

Vannacht heb ik wel beter geslapen. Levendige dromen, maar gelukkig geen nachtmerries meer.
    Wel opvallend dat meerdere op dit topic hier last van hebben (gehad).

Voor iedereen die ik niet genoemd heb een dikke knuffel.

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja idd,helemaal mee eens,ieder 1 doet het weer op zijn manier

18. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Goudvis, ik vind ook dat je wel erg lang moet wachten hoor.
    Ik vind het niet normaal hoe die vk met jou omgaat.
    Misschien wil je het nu niet horen, maar dan weet je wel voor je volgende zwangerschap, dat je een andere praktijk kunt zoeken, die veel beter bij je past.
    Succes met je afspraak bij de huisarts!

Ik had vanmiddag eigenlijk met mijn zus afgesproken, maar mijn auto startte niet, dus ik belde haar op om dat te zeggen en of ze dan naar mij wou komen. Maar ze had geen tijd want ze had thuis nog zat te doen. Waarom spreek je dan met me af denk ik dan. :(
    Ik mijn vader en schoonvader geprobeerd te bellen, niemand thuis, en mijn man is aan het werk.
    Ik moest naar de winkel, fiets ik in het dorp, staat mijn vader toevallig met een winkeleigenaar te praten buiten. Ik was blij hem te zien, en gelukkig kon hij wel mee om mijn auto weg te brengen, zodat ik vervoer terug had.
    Alleen balen dat ik nu geen auto heb, want ik wou naar de bieb, maar dat gaat nu dus niet. :(

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ooh nou lekker is dat dan he,had ze geen zin dan ofzo,en ja idd ben dan meteen eerlijk,en zeg dat je druk bent bah

20. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik weet niet of ze wel of geen zin had, maar gelukkig is de boel al opgelost, en heb ik de auto weer terug. :)
    De accu was kapot.
    Én ik ben ook naar de bieb geweest ondertussen. :)

Hoe is het verder met jou Derona?

Share This Page