Hee lieve dames! Hoe is het hier. Ik heb me echt zitten opvreten van die VK van Goudvis. Wat een wonderlijk gedoe. Ik hoop dat je HA je beter op weg heeft kunnen helpen vandaag. En anders... ik heb nog wat pillen over... Maar dat is ene grapje hoor. Want dat zijn er toch te weinig. (had er 20, heb er 6 over). Hoe is het verder met Freesia? Heeft het al doorgezet? Meissie, ik denk aan je. En ik heb ook tegen mezelf en mn vruchtzakje gezegd: kom maar los, het is goed zo. Het is niet erg.... dus je bent niet gek (of we zijn het allebei ) En Jusi; ook al op de 'wachtbank'. Ik hoop dat er snel iets gebeurt. Wel fijn dat je zeker weet dat je volgende week geholpen kan worden. hier is het verder goed. Ik was geloof ik helemaal vergeten te vertellen dat ik dinsdag op controle was en dat het er goed uitzag. Er zaten nog wat stolseltjes, maar die zijn er woensdagcohtedn vroeg uitgekomen. Nu amper nog iets, meer een beetje oranje achtige afscheiding. Kregen wel het advies om paar dagen te wachten met 'fun-klussen' om alles goed te laten herstellen. Nou... lekker dan... Ik weet bijna niet meer hoe het ook alweer ging Nadat ik 'zwanger' was is de frequentie heel hard teruggelopen... en eigenlijk vooral nadat 't mis was... Dus tijd voor nieuwe ronden en nieuwe kansen! En ik duim voor Derona en Caro dat er iets moois 'onder de kerstboom ligt' En voor de rest natuurlijk ook! Dikke knuffs voor iedereen! liefs go4baby
Ow, over dat klussen gesproken.. Ik durf het nu ook echt niet te doen he! Ik ben zo bang dat het er juist daarna uit komt. En na een curretage zal het zeker ook een paar dagen niet mogen?
heey meis fijn dat alles er goed uit zag, en bij mij zei de vk,als het bloeden gestopt was,konde we weer gaan klussen,maar ik ovnd het ook een vaag idee,
Yep, dat zeiden ze bij mij ook. Ik heb ergens gelezen dat er een wondje in je baarmoederwand kan zijn, en als het bloeden gestopt is zit dat dicht. Als het nog open is, zouden er infecties kunnen komen door het klussen. Of zoiets. Nou ja, zolang ik nog bloed vind ik het sowieso niet zo fijn om te klussen. Nog even geduld en dan mogen we weer. Zal mijn mannetje fijn vinden hoewel hij nog niet één keer geklaagd heeft!
Hoi meiden, Een latertje weer vandaag. Maar mag zo mijn bedje weer induiken Go4baby, goed om te horen dat het er goed uitzag! Klussen komt vanzelf wel weer. Als je er lichamelijk en mentaal weer aan toe bent voel je dat ook wel weer. Voor de andere meiden knuffels (best moe eigenlijk)
@ Freesia: hoe is het met jou meissie? Heeft het nu allemaal doorgezet? Heel veel sterkte! @Marieke en Caro: ja, het zal inderdaad wel te maken hebben met kans op ontsteking ofzo... EN inderdaad de dag komt wel weer, maar de afgelopen dagen had ik echt de kriebels, alsof ik een eisprong had... Kennen jullie dat, dat je op sommige dagen een verhoogde zin hebt? Maar goed, na het weekend komt die tijd wel weer! @ Goudvis en Jusi: Hoe is het met jullie? Dikke knuf voor iedereeen!
Go4baby, dat herken ik wel. En meestal in de periode dat je ook een eisprong hebt of zou moeten hebben (als je de pil slikt). Toch wel bijzonder hoe de natuur werkt.
Caro: ja inderdaad. En het schijnt dat mannen het ook onbewust merken... dus we hebben maar weer een start gemaakt... Was geen houden meer aan na zo'n lange tijd Hoe is het verder hier? Iemand wat van Freesia gehoord? En Goudvis en Jusi? Meiden denk aan jullie: be strong en als het even niet lukt... jullie weten ons te vinden! liefs go4baby
Hier gaat het vandaag wel, lief dat jullie het vragen. Vandaag heb ik een gesprek gehad in het ziekenhuis met een verpleegkundige en anesthesist voor de curretage voor a.s. woensdag. Stelde niet veel voor, de info die gegeven werd stond ook in de folders die ik thuisgestuurd gekregen had van het ziekenhuis. Ook hebben ze mijn bloeddruk gemeten en bloed geprikt. Ik weet alleen eigenlijk niet waar het laatste voor is. Hoe gaat het verder met jullie, ook emotioneel gezien? Freesia wil even wat afstand nemen van het forum las ik in het juli 2008 topic. Bij Goudvis is de mk ook begonnen..
Alleen van de juli-mama's hoor! Maar ik had het eventjes helemaal gehad inderdaad. Hier steeds meer krampen, en de drang op de wc te gaan zitten. Sudokuboekje mee maar Zie je op tegen woensdag Jusi? Of ben je blij er dan vanaf te zijn? Lijkt me heel tegenstrijdig. Sterkte meis.
Oh ik heb net ook afscheid genomen bij de juli-mama's. Heb totaal geen zin meer om daar te posten, ik heb ook het idee dat alleen Monkeylove en Patricia het wel fijn vinden als we nog komen. Dus ik kan je gevoel me heel goed voorstellen! En ik vind het nu wel lang duren bij jou hoor! Kun je het allemaal nog wel aan? Ik zal woensdag blij zijn er vanaf te zijn, maar aan de ene kant wil ik het ook erg graag bij me houden. Het voelt heel erg dubbel ja. Maar ik wil ook wel weer zo snel mogelijk aan de gang voor een volgende zwangerschap... Ik ben alleen heel bang dat dat nog lang gaat duren.
AAAAH nou is mijn bericht weg... nou mijn miskraam is nog niet begonnen... heb afscheid genomen bij de juli mama`s Hoe is het met iedereen? ik heb sterk de behoefte om dit hoofdstuk afte kunnen sluiten en ben benieuwd hoe mijn cyclus is hierna...
Jusi: Heel erg jammer van je opmerking Want van mij zijn jullie ook hartelijk welkom, had je nog wel een PB gestuurd dat ik het jammer vond dat jij ook wegging Maar goed... Sterkte meiden, ik hoop dat jullie de miskraam snel achter de rug mogen hebben en dat jullie alsnog laten weten hoe het met jullie gaat, want jullie zitten WEL in mijn gedachten en van harte welkom bij het juli topic.
Lief van je Bloem! En van Silla ook. Vind het heel fijn dat er zo voor ons opgekomen wordt in het juli-topic! Maar ergens ook weer zo jammer, want daar ergeren andere juli-mama's zich weer aan, ben ik bang. Ik ben daar weggegaan juist om te kunnen zorgen dat er weer over vrolijke dingen en zwangerschappen gekletst kon worden. Wilde niemand in de weg zitten. Dus lekker vrolijk verder kletsen daar hoor! Kom ik af en toe nog even spieken en meegenieten