Echo was niet goed vandaag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nadesy, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pfff, krijg nu echt soort heftige weeën.
    Ben net nu alleen thuis natuurlijk, bah.

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    jakkes naat hoop dat het snel voorbij is...

Nou vind het wel vervelend dat het zo gaat...
    Fijn dat we nog welkom zijn maar sommigen kunnen daar niet tegen en die wil ik niet in de weg zitten die zijn tenslotte ook zwanger en meer op hun plaats in het topic daar.

Voor de rest als er weer goed nieuws is laat ik wel een berichtje achter...

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mag ik me hier ook melden? :(
    Krijg op dezelfde dag als Jusi mijn curettage

Nathalie als je wilt bellen dan bel je he, dan puffen we saampjes je weeen weg.

Go4baby, je hebt de Cytotekpillen gehad die je gewoon moet inslikken? Bij mij in het ziekenhuis geven ze die alleen inwendig en dat zag ik niet zitten. Nu toch maar gekozen voor curr, maar maak mezelf een beetje gek omdat ik nu zomaar ergens op internet vond dat het ook onder plaatselijke verdoving kan gebeuren en ik laat GEEN verdovingen in mijn baar-omgeving zetten.

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ja brrr, spuiten in je doos :confused: :pale:

Lief van je! Het is nu echt bezig joh, vlieg steeds naar de plee.
    Het gekke is dat ik maar zo weinig bloedverlies heb.
    Verwacht gewoon een plons dalijk en dat het dan over is :rolleyes:
    Geen kraantje dat nog opeens open gaat :(

5. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Dat mag je zelf toch wel kiezen plaatselijk of helemaal....

ik ga denk ik ook voor helemaal... vind het ook niks dat ik ze daar beneden bezig zie...

Nou ben je er vast snel vanaf naat...

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Naat: sterkte meid! Nog even doorbijten en je bent er vanaf, kun je eindelijk verder!

Zoals ik heb gepb't aam goudvis: als jullie bij het juli topic wegblijven kom ik gewoon bij jullie ;) zodat ik toch op de hoogte kan blijven hoe het met jullie gaat!

7. Phantasia

Phantasia Lid

22 aug 2007
    41
    0
    0
    Hellevoetsluis
    Helloe ladies

Meld me hier ook effe, volgens mij kunnen we hier wel lekker kwebbelen... ;)

Ik heb donderdag de bloeduitslag gehad en het hcg hormoon is aan t dalen dus ik ben blij dat ik niet gecurreteerd hoef te worden. Waarschijnlijk heeft het maandag bij mijn bloeding mijn lichaam al verlaten :( .

Mis het zwanger zijn wel hoor, ook al was t heel kort ik voelde me echt zwanger... Hebben jullie dat ook....

Fijn weekend allemaal Dikke kus

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve ex-juli mama's... Hier maken we dan maar een plekkie (met ook niet-ex-juli mama's natuurlijk) waar we even lekker kunnen stoomafblazen!

Ik wil jullie allemaal even een heel groot hart onder de riem steken.

@ Freesia: hoe gaat het? Nog steeds weeen? Hopelijk is dit de definitieve ronde en komt het allemaal los. Ik heb ook heel wat 'houten' billen opgelopen op de WC. Maar wel het fijnst omdat de boel dan direct goed valt. (die stolstels rollen anders zo je maandverband af... en zie ze dan maar eens te pakken te krijgen... :oops: echt waardeloos...

@ Goudvis: is me even niet meeer duidelijk maar mag je nu voor een curretage komen of moet je nog afwachten?

@ Jusi en Moolyvg: heel veel sterkte het komende weekend. Hopelijk even veel afleiding in de loop naar woensdag!

@ Phantasia: Jij ook heel veel kracht en sterkte gewenst meis! Ik hoop dat het inderdaad al allemaal eruit is en dat je weer snel een mooie eisprong zult hebben!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heee bah.meiden,die erbij zijn gekomen,veel sterkte,

ik was een juni mama hih maar iedereen is welkom,(Liever niet dan wel)Kwa Miskraam want dat gun je niemand.

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja ik krijg ook meer nu van ons mensen zwanger zijn om mij heen,en dan ook nog rond de zelfde tijd de uit gerekende datum is,dat ik het er wel ff moeilijk mee heb,maar dat zou er wel bij horen

11. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik heb nog geen afspraak maar de ha zegt dat een curretage volgende week zeker nog wel kan.

Dus maandag moet ik ff bellen en dan zal het wel geregeld worden.

Gaat er ook nog iemand wat leuks doen van het weekend?

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Goudvis, fijn dat je volgende week misschien toch voor een curretage kan. :)

Hier heb ik het op het moment even moeilijk.
    Ik voel me shit, schuldig en weet ik het allemaal. :(
    Morgen heb ik een verjaardag van een tante van mijn man, heb er dus absoluut geen zin in.
    Ook viert mijn vader zijn verjaardag morgen, is altijd wel gezellig, zie alleen heel erg op tegen de goedbedoelde vragen zoals hoe het nu gaat.
    Ik wil niet op mijn vaders verjaardag in huilen uitbarsten namelijk.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    He bah Jusi, ik had gisteren zo'n emodag. Werd gebeld door mijn werk, voelde me meteen aangevallen en schuldig, ging huilen aan de telefoon :oops:

We moeten een hele dag weg vandaag, sta echt in dubio.
    Schoonmoeder is jarig, en dat is 2 uur rijden.
    Heb de halve nacht weeën liggen klokken. Om de 4 minuten precies, echt bizar.
    Toen viel ik uitgeput in slaap en vanmorgen alles weer rustig. Af en toe een steek en kramp.
    Ik bloed ook bijna niet, dat is toch gek ergens?
    Dit kan het geweest zijn vannacht, dat ik alleen nog het vruchtje moet laten vallen ofzo.
    Altijd iets bijzonders ikke.

14. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Hey jakkes nog niet voorbij...

lijkt wel of het gewoon niet door gaat bij jou dat het dan op een gegeven moment weer stopt...
    Dat het niet los wil laten zegmaar... of dat het idd nog komt en dan nog meer...
    Kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt om weg en jusi ook niet... ik heb dat ook.

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik heb juist nog bijna niks verloren. Eerst 2 dagen bruine drap, toen bloederig slijm. Nu eigenlijk alleen bloed als ik naar de wc ga.
    Paar stolsels nog maar gezien. En ik had me echt op het ergste voorbereid qua bloedverlies.
    Tja, heb gewoon zitten persen op de wc, in de hoop dat ik een plons zou horen :rolleyes: Voelde ook echt een druk daar van onder.

Naja, heb ik maandag nog steeds pijn, bel ik de gyn maar eens op.

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Lieve Freesia, het maakt toch niet uit dat je gaat huilen. Het moet er toch een keer uit.
    Wat klote dat je zo vaak weeën hebt gehad.
    Maar het is er nog steeds niet helemaal uit dus?
    Ik vind het ook niet echt menselijk meer eigenlijk, wil je de natuur echt zijn gang laten gaan en niet ingrijpen?
    Sterkte meissie!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Vraag me niet waar ik het geduld vandaan haal... :(

Moet wel zeggen dat afgelopen week omgevlogen is! Komt ook door jullie hoor, lekker gezellig beppen op het forum ;)
    (meestal dan hahaha)

18. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
  19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Oh meis,moeilijk is dat,je moet wel aan jezelf denken hoor,en doen wat jou het beste lijkt,

dikke knuff

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    :D

Deel Deze Pagina